Albérletben zoknit árulni elegánsan óra közben

2013. február 18., hétfő

Sikeresen kiköltöztem a' albérletből, a főbérlő úgy sajnálkozott, mintha háborúba vonulnék.

Milven nincs itthon a nagyobb táska, amivel anno' vittem fel a takaróm, egy igazán méretes szatyorral kellett megoldanom, komolyan féltem attól, hogy a buszmegállóban összevernek a cigányasszonyok, amiért meglátják bennem a konkurenciát a zokni és takarópiacon. De nem, idejük sem lett volna kiszúrni, hogy ugyanolyan szatyorral mászkálok, mert 1 percen múlt, hogy nem késtem le a buszt. Nem volt ülőhelyem, állnom kellett. Nem adta át egyik suhanc sem a helyét!

Ezek a mai fiatalok...

Mivel a zakóm sem akartam gyűrni, eleve fekete nadrágban mentem fel, és magamra öltöttem, igazán elegancosan térhettem vissza városomba.

Az órarendem is össze-vissza variálták, nnnagyon örülök neki, hogy ma értesítettek egy óráról, így kedden, csütörtökön és pénteken kell majd buszozgatnom, roppant nagy élmény lesz. 

6 megjegyzés

  1. Én évekkel ezelőtt lealkudtam a vonatállomáson valami terítőt 15.000 Ft-ról 1000 Ft-ra, anélkül, hogy akartam volna. Végül annyiért se vittem el a néni áruját :D

    VálaszTörlés
  2. De azért remélem, legalább egy kicsit jól néz ki :D

    VálaszTörlés
  3. Már nem is emlékszem... komolyan mondom, néha az az érzésem, hogy rám van írva, hogy empatikus balek. Pont ezért gonosz vagyok, és nem adok pénzt semmire, pláne nem veszek semmit, amit nem akarok :))

    VálaszTörlés
  4. szerintem vannak helyek, ahol mindenkire megpróbálnak rátukmálni valamit :D ilyen pl. a "szeretett" fővárosom közepének tájéka, ahol a nénik mozgó piacot játszanak :D

    VálaszTörlés
  5. Kukucs Stan! ;)
    Találd ki, hogy ki vagyok :)
    Segítséget is adok: egy kedves ismerős a múltból :P

    VálaszTörlés
  6. De legalább lett egy... nem tudom, milyen terítőd :D
    Én szerencsére csak buszmegekben látom őket :D

    Apa?

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget