Kínai kő

2013. február 19., kedd

Igenis vannak olyan kövek, amikbe bele kell rúgni, és eképp elvinni egyik helyről a másikra. Egy olyan kővel, aminek formája és mérete éppen megfelelő nem lehet nem foglalkozni. Találtam is egyet hazafelé, önfeledten rúgdostam, miközben üvöltött a fülemben a zene, és tartom fel a forgalmat, mert egy autó majdnem halálra gázolt a maga 10 km/h-val, de engem ne akarjon senki elküldeni az út közepéről, ha találtam egy jó követ, amit rúgdoshatok.

A kínaiakhoz mindig különösen artikulálva beszélek, és minimálisan mutogatok, valamint egyszerű szavakat használok, mert félek, hogy ha krumpli helyett azt mondanám, hogy burgonya, nem értené meg. Persze, amikor betérek egy kínaiba, mindig mondok valamit, amire az eladó kuncog, de szerintem fogggggggalma sincs, mit mondtam, csak nevetve bólogat, és remélni, hogy nem épp egy rokonom halálhírét közöltem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget