Darazsas jóslás

2013. február 28., csütörtök

El is felejtettem megemlíteni, kedden láttam egy darazsat. Furcsa volt mindezt februárban, nem volt nagyon intenzív, leginkább csak a földön mozgott.

Tegnap este elterveztem, hogy ma nem lesz kedvem reggel buszozni, így is lett, gondoltam, az az óra amúgysem létfontosságú, erre a tanárnő hívott fél tízkor, amikoris már másfél órája zötykölődtem volna, hogy elmarad az óra. Nem tudom, hogy ennek örüljek, vagy sem, nyilván jó dolog, de ha mégis felkeltem volna, kifizetem a pénzt a buszra, felülök rá, és egyszercsak hívnak, hogy nem lesz megtartva, biztos, hogy nem mosolyogtam volna.

A hangján hallatszott, hogy beteg, mondta is, noha nekem ez a "gyenge vagyok, majd' meghalok" hang mindig kamunak tűnt, én ha 60 fokos lázzal sütök magamon tojást és szalonnát bedugult orral, fájó torokkal sem beszélek úgy, mint aki mindjárt feldobja a pacskert, miután elköszöntünk még beleköhögött kettőt a mikrofonba, remélem, nem akart semmit mondani utána, mert kinyomtam a fenébe, nekem ne köhögjön má'. 

4 megjegyzés

  1. Ez a láz és a köhögés dolog nem egyenesen arányos. Pl én alig vagyok lázas, utoljára pár éve fordulhatott elő, a normál testhőmérsékletem is alacsonyabb az átlagnál, ha nagyon ritkán mégis elkap a megfázás / influenza, akkor sincs lázam, mégis köhögök, náthás vagyok, meg furán érzem magam. Régen, amikor tüdőgyulladásom volt, akkor is csak a saját hőmérsékletemhez képset volt hőemelkedésem, és az se mindig.

    VálaszTörlés
  2. Persze, nem arra akartam kilyukadni, hogy ha valaki lázas, akkor az biztosan köhög, és fáj a torka, és eltört a lába, meg cukorbeteg lett :D

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, mennyire máshogy jön ki ugyanaz a kis megbetegedés az embereken, mégis mindenkit ugyanúgy akarnak kezelni, szerintem ez a "nyugati" orvoslás egyik legnagyobb tévedése.

    VálaszTörlés
  4. Én is valamiért csak akkor lázasodtam be, ha nem volt kedvem iskolába menni anno' ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget