Kérdéses dé

2013. február 27., szerda

Lenne egy kérdésem, hátha olvassa olyan, akinek volt már, illetve most is van volán járatokra bérlete, dikákoknak szóló. Szóval nincs. Bah. 

 

Voltam délelőtt a városházán intézni dolgokat, ami ugyan messsze van innen, de legalább szipuztam egy kis dé vitamint, szépen, melegen sütött a nap, árnyékban persze még hideg volt, de attól még hanyagoltam a kabátot, és lebattyogtam pulóverben. Fájlaltam a mandulám, szóval igazából nem kéne lengén öltözködnöm, de... az már elmúlt, majd holnap reggel megint előjön, vagy nem.

2 megjegyzés

  1. én is laza voltam, szét is fagytam szerintem :D

    VálaszTörlés
  2. Yo, aki laza, az viselje a következményeket.
    Písz!

    http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/368/006/06d.jpg

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget