Én, az Őrangyal

2013. február 26., kedd

Szóvalhogy adtam vért, és kaptam egy kicsiny kártyát, ami feljogosít arra, hogy egy kódot beütve a mentsmeg.hu-ra nyomtathassak magamnak oklevelet.

. . . DDDDD: ember, ki az a hülye, aki nyomtat magának oklevelet? Legalább adták volna oda kinyomtatva,  milyen nyomorult megy fel az oldalra, és nyomtatja ki magának az oklevelet, majd teszi ki a szobája falára? Bah, de legalább őrangyal lettem :')

 A lényeget látni ekkora méretben is, igazán.... igényes.. lehet, hogy ki is nyomtatom, és veszek hozzá szép keretet!

 

  

10 megjegyzés

  1. Gratulálok! Most már a vámpírok se fognak éhesen maradni. :D

    VálaszTörlés
  2. Mindent megteszek szegényekért :D

    VálaszTörlés
  3. Természetesen van egy minimális fájdalom, amikor beteszik a tűt, kihúzzák, meg amikor gyors vizsgálat miatt megszúrják az ujjad, de abszolúte nem vészes, mintha egy darázs csípne meg, csak ez nem tart 1 mp-nél tovább :D szóval, ha úgy vesszük, összesen 3 mp-ig fáj az egész :o bár én mindig nézem, ahogy behelyezik a tűt, gondolom, ha nem figyel oda az ember, akkor nem tudatosul benne annyira a fájdalom, szóval... nem kell tőle tartani egy kicsit sem :D

    VálaszTörlés
  4. GAH
    Az ujjamból sose vettek, mindig csak vénásan, és utáltam és utálom, utoljára 8 éve volt szerintem, de soha többé. X)

    VálaszTörlés
  5. Az ujjat csak megszúrják egy tűvel, megnyomják, átviszik a véred egy műanyag lapkára, és egy gépezetbe belehelyezik :D
    azért valamikor még vedd a bátorságot :o :D

    VálaszTörlés
  6. Ja, nem vért adtam, hanem vizsgáltak. Nálunk gondolom valamiért nincs ilyen modern ujjból vevős technika.

    VálaszTörlés
  7. Véradás előtt biztosan van, ha vizsgálatot végeznek, itt sem elég az, hogy megszúrják az ujjad sajna :D bár a vérvétel viszont abbbbszolút nem fáj, legalábbis mikor legutóbb adtam, észre sem vettem, és már vették a vérem :D

    VálaszTörlés
  8. Ha nézed ahogy megszúrnak, úgy elvileg kevésbé fáj, mert az agyad már a tű beszúrása előtt realizálja, hogy lesz valamiféle fájdalom, ezért elkezdi az endorfintermelést. =]
    Nem 100%ig biztos, de úgy emlékszem, hogy egy kutatás eredményeiben olvastam. =]

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom, az elsőnél nem néztem, mert amikor először a kezedbe adják azt a tasakot a csövekkel, amibe majd a véred megy, nyelsz egyet, és kissé tartottam tőle, akkor valahogy kevésbé éreztem meg, hogy belém döfik a tűt :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget