Malac névnap

2013. március 29., péntek

Szóvalhogy vasárnap volt nevem napja. Nem szeretem a névnaposdit, és nem azért, mert "jaj, rohadt péterek, és erzsébetek, nekik van ezerszer, nekem meg csak egyszer", szimplán értelmetlen ünnep ez is, miért bontsak pezsgőt, amiért így hívnak. Persze, ha épp tudom, hogy X névnap van, és találkozom is az X-el, akkor odamondom neki, hadd érezze a törődést, ami körülöleli, de amúgy nem látom sok értelmét.

Bár nem csak ennek a lényegét nem szeretem, miért ünnepeljem egy nekem ismeretlen fószer születésnapját karácsonykor, és miért ünnepeljem húsvétkor azt, hogy kivégezték, majd három napra rá zombi lett, és majdnem elhozta az apokalipszist?

Nameg itt vannak a cuki malacok, nekik legalább van értelmük.





7 megjegyzés

  1. És végül is minek ünnepled a szülinapodat? Nem volt nagy kunszt megszületni, ebben a világban már túlélni sem, és külöknben is az anyuka hord ki és szül meg. X)

    A karácsonyt vagy valami téli ünnepet nem Jézus miatt ünnepeljük, hanem a napforduló miatt, ez a fény újjászületése, hogy hurrá, bulizzunk, hosszabbodnak a nappalok. Az egy dolog, hogy az aktuális vallások mindig pont oda teszik a fő ünnepeiket, mert az emberek már régen is ezt szokták meg, hát akkor majd könnyebben áttérnek erre is. A húsvét meg tavaszünnep, hogy újraéled a természet, és megint csak iderakta az egyház a régi hagyományok miatt. Ennek semmi köze Jézushoz, hogy mikor született vagy halt meg.

    VálaszTörlés
  2. Mert én voltam a leggyorsabb sperma :D

    VálaszTörlés
  3. *facepalm*
    És még egy félreértés, ez egy óriási félreértés az interneten.
    Középiskolás biológia:
    50-50%-ban származunk genetikailag az anyától és az apától. Az apa örökítőanyaga a spermából származik, amiből a megtermékenyítés során rengeteg indul el a petesejt felé, és igen, egy darab lesz az első, hogy megtermékenyítse a női petesejtet. A petesejtek közől minden hónapban általában 1 db érik meg, viszont a petefészekben kb párszázezer érésre váró pete van, ugyanúgy sok, mint ahogy a spermákból is rengeteg van. A különbség annyi, de mondjuk részletkérdés, hogy a nőben ezek a sejtek születésétől kezdve ott vannak, a spermák viszont mindig újratermelődnek.
    Azért helytelen a vicc (és szerintem még illetlen is), mivel te nem egy sperma voltál, az csak a genetikád 50%-át ada. Ennyi erőből mondhatnád, hogy te voltál a legjobb petesejt, ami meg tudott érni, mert az is ugyanúgy 50%, de persze ez a verzió sem lenne igaz.
    XD
    Ettől függetlenül te lehet, hogy ezt tudtad, én nem tudhatom.

    VálaszTörlés
  4. Te nagyonnagyon szeretsz szőrszálat hasogatni, igaz? DD: :D

    VálaszTörlés
  5. De hát ma már epiláltam. XD :D

    Ezzel a viccnek nevezett valamivel sokszor találkozom az interneten, és szerintem hihetetlenül bosszantó. X)

    VálaszTörlés
  6. Khhhhöszönöm.. :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget