wlégmweg

2013. március 26., kedd

Borzasztóan szürreális kinézni március 26-án az ablakon, és nézni a havas háztetőket, amikre jelenleg is érkezik a friss utánpótlás.

Tööönktement a telefonom akkumulátora hála a jó égnek, feltöltöm, 13-14 óra múlva már kéri a töltőt úgy, hogy nem nagyon baszogatom, óje, szerencsére ahogy neten néztem, 3ezer egy új, szóval nem fog rámenni a ház, a kocsi és az unokák élete.

Befejeztem a Lostot is, vannak olyan sorozatok, amiknek eleve nem lehet jó vége, ez is közéjük tartozik, elkezdtem helyette a Sírhant Műveket, ami eddig nagyon tetszik, csak aztán tartsa is a színvonalat.

And if you ever change your mind
You know i'm not hard to find




7 megjegyzés

  1. vicces vagy, már az unokákat emlegeted :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az a legszürreálisabb, hogy esik a hó, világos van, DE már negyed hat. Ha havazik, akkor ilyenkor már sötét van az évszak miatt, ugye.

    Btw.,mióta belinkeltél egy Poets of the Fall számot, azóta hallgatom őket néha, korábban nem ismertem ezt a bandát. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, mindig nagyon örülök, ha sikerül újabb "rajongót" szereznem nekik, a legkedvencebb együttesem :D

    VálaszTörlés
  4. Kicsit túl melankolikusak, és egyelőre csak pár számmal ismerkedem. De a Delicious nagyon tetszik pl, az pörgős, és nem depis.

    VálaszTörlés
  5. Gravity, The happy song, Ms. Impossible, Lift, Running out of time, Kamikaze love, Don't mess with me, Everything Fades, stbstbstb, többek is a pörgősebbek közé tartoznak :D érdemes tölteni egy discography-t, aztán nyomatni, megéri :o bár a happy song-tól ne várj el egy életigenlő "hurrá" számot, mert teljesen más, de... szomorúnak nem szomorú :D

    VálaszTörlés
  6. Eladtam a lelkem, és "megvettem" a Game Of Thrones-t. Mindjárt lesem is.

    VálaszTörlés
  7. Nem olyan rossz az, csak nem értem, mások miért vannak elalélva tőle :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget