De tényleg

2013. április 18., csütörtök

A halott emós a jó emós

10 megjegyzés

  1. azt hittem már kihaltak :)

    VálaszTörlés
  2. Még fellelhető 1-2 kósza egyed :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem volt emós hajam. Ciki.

    VálaszTörlés
  4. Aaajajajajaajjajajajaj

    VálaszTörlés
  5. De én nem voltam emós!!

    VálaszTörlés
  6. Mégis utánoztad a "stílust", ez is halálos bűn :D:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem is volt emós hajam, sőt, valamilyen szinten értettem őket. Nem azokra a divatemósokra gondolok, hanem azokra, akik elvontan azok. Jujj... :DD

    VálaszTörlés
  8. Büszke lehetsz magadra.

    VálaszTörlés
  9. Emberek, íme egy élő, teljesen jó állapotban lévő egyed!
    Fannnnntasztikus.

    VálaszTörlés
  10. Te is fiam, Sertus :'(

    Ajaaaj, most aztán megkaptam, megyek, rátérdelek a kukoricára.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget