Mert

2013. április 4., csütörtök

Szeretnék egyszer venni egy biciklit, egy olyan jobb fajtát, amiben van teleszkóp is, mert még sosem volt teleszkópos biciklim, de amikor régen kijártam tekerni, mindig szerettem volna. Megvenni életem első teleszkópos szerkezetét, majd elindulni lehetőleg szlovákia felé, de az sem baj, ha másik irányba, elindulni, nem tudni pontosan, hogy merre, csak tekerni és tekerni, amíg be nem sötétedik, amíg el nem ütnek (amire nagy esélyt látok 2-3 perc után), amíg le nem szakad a lábam, csak menni át az országhatárokon, be a kis falvakba, vidéki embereket ismerni meg más országokban, ahol senki nem válaszolna nekem, ha angolul kérdezek, mert valami behemót gyilkosnak néznének, nem törődni azzal, hol alszom, mert ott lenne a pad, vagy a fű, zsemlén és olcsó párizsin élni, miközben az EU keretein belül össze-vissza utazok hetekig, hónapokig. Ez jelentené nekem a boldogságot, ez lenne az, amire mindig vágytam, persze minél több a pénz, annál jobbakat ehetnék, talán telne mindig sajtos párizsire, esetleg néha vehetnék egy mizo túrórudit is. Nyilván sok pénz kéne hozzá még így is, de jó lenne. Nem tudni, hol vagyok, megörülni, ha végre valaki felel, más kultúrákba betekintést nyerni, fotózkodni idegen, kedves emberekkel, egy fotón sem vágni normális képet, mert utálom, ha fényképeznek, sőt, rajta sem lenni a fotókon, érezni a magányt, magamba borulni néha, majd belegondolni a hatalmas azabadságba, és csakúgy csavarogni Európában, majd hazatérni, és kinyírni magam visszacsöppenve a mókuskerékbe.

Jó lenne. Csak sosem lesz hozzá elég bátorságom.  

21 megjegyzés

  1. De végül is mi az, amitől félsz?

    VálaszTörlés
  2. Én egyszer a 66-os úton szeretném átszelni Amerikát!! (Nem Jack Kerouac hatására - Ő már csak megerősített eme tervembe).
    Viszont a Te elképzelésed jóval realisztikusabb! Európával is beérném, ha lenne rá pénzem és 2-3 társam. Egyedül nem vágnék neki.

    VálaszTörlés
  3. nekem olyan tervem van, hogy az El Caminón végigmegyek. csak nehogy megrekedjen az ötlet, és ne legyen belőle végül semmi.. :/

    VálaszTörlés
  4. Nekem kiskoromban volt olyan tervem, hogy egyszer elindulok a barátnőimmel télen, csak úgy, bele a vakvilágba. Még "könyvet" is írtam róla. xD
    De jelen pillanatomban a közeli nagyvárosba akarok gyalog elmenni, nyáron. Meg gyalog bárhová. Csak ne félnék a bántóktól.. :3

    VálaszTörlés
  5. Minden.

    Egy trabant manapság olcsó, ahogy egy fapadosra is lehet gyűjteni :D csak nekem a kocsi olyan nem tudom, egy az, hogy nyilván drágább, a másik meg, hogy tekerni, néha letenni a lábad, és nézni előre mégiscsak hangulatosabb legalábbis nekem, mint egy kocsiban furikázni, noha még nem bicikliztem nagyon országúton, és ahogy azt említettem, szerintem az első nap elcsapnának

    Szép elgondolás, több esélyed van rá, mint nekem erre a kerékpározásra, szóval csak hajrá és hajrá

    Na, télen még élvezetes is fagyoskodás közben élvezni a tájat :D egen, nem életbiztosítás gyalog csakúgy elindulni, de ha szerencséd van, nem ölnek meg :')

    VálaszTörlés
  6. Azóta már rég utálom a telet... de akkor mindenhez közel laktunk, s nem volt időm átfagyni..

    VálaszTörlés
  7. Úgy könnyű... :D

    VálaszTörlés
  8. Biciklivel? Vonattal! :) De mindenképp támogatom az ötletet, lágy bátor, mert megérné...
    Bár én inkább eszek sima vajas zsemlét, minthogy párizsit még csak a kezembe is vegyek. Finnyás vagyok, na.
    Mindenesetre tényleg, fellelkesedtem a terveden. Tök zsíír :D

    VálaszTörlés
  9. Akkor már miért nem utazzuk egyszer körbe egész Európát? :D Supistan alapból jön és gondolom, hogy Szétakétu is, én meg tuti, szóval ki tart még velünk?

    VálaszTörlés
  10. A bicikli a legolcsóbb, nameg a vonatot sem állíthatod meg akárhol, hogy belebámulj a messziségbe :D jó, persze, csak a párizsi abból a szempontból is jobb, hogy beleteszed a zsömlébe, és kész, nem kell tárolni, a vajtól meg 1 nap után bajod lenne :D

    mert inkább üssön el csak engem valami, mint mindenkit taroljon, ha félrerántjátok a kormányt, mert megijedtek annak a látványától, ahogy bedarálnak a kamionkerekek :D

    VálaszTörlés
  11. vonattal.. :D gyalog! :D

    VálaszTörlés
  12. Néhol vonattal, aztán bringával, meg gyalog is?

    VálaszTörlés
  13. Benne lennék!

    VálaszTörlés
  14. Aztán majd szerepelünk különböző országok bulvárműsoraiban, mint azok a hippik a Fókuszban, akik a Dunán hajózgatnak :D

    VálaszTörlés
  15. lesz fb oldalunk is

    VálaszTörlés
  16. szerintem nem jó a teleszkóp, legalábbis én utálom :D

    VálaszTörlés
  17. Nem ültem még olyasmin, de jól hangzik, meg menőn néz ki :D

    VálaszTörlés
  18. Az a baj, én most tényleg belelkesedtem, és megcsinálnám! xD

    VálaszTörlés
  19. Persze, így belegondolva jól hangzik, de ehhez kitartás kell, elvégre hónapokig lennél távol, minimális kapcsolatot tartva az itthoniakkal, vállalva a kockázatot, hogy olyan helyre keveredsz, ahol nem biztonságos, alig étkezni, kényelmetlen helyeken aludni, satöbbi, satöbbi, ami bennem sem biztos, hogy meglenne, de hangzásra persze jól hangzik :D hogy a higiéniát meg se említsem, persze lehet ilyen-olyan helyen szállogatni, de ahhoz tényleg rengeteg pénz kéne, még a napi kajára valónak is sok kell, hogy ennyi ideig kitartson :D

    VálaszTörlés
  20. Hát, pont ezért nem mennék bringával, hanem rendes közlekedési egyközökkel, és úgy, hogy mondjuk párszor reggeltől estig bringázni bazástól, bázisig visszaérve. De mondjuk szerintem "csak" anyagi oka van a dolognak, hisz hogyan lenne rá pénzem, meg hogyan engednének el egyáltalán egy hónapra a munkahelyről. X)

    VálaszTörlés
  21. Ahhoz már igencsak milliomosnak kell lennie az embernek, hogy vigye őt a busz/vonat mindenfelé, és még ágyban is aludjon :D és persze munkahelyet el is lehet felejteni ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget