Láttál-e már fűben nyuszit?

2013. április 7., vasárnap

A napokban megnéztem ismét régi kedvenc vígjátékaim, nevezetesen a 3 csupasz pisztolyt (a világűrösdis részt már nem veszem annak, az egy tévedés), a két nagy durranást, az airplane-eket valamint a top secret-et, tehát most szépen megfogalmazva az agyam telítődve van masszív agyfasszal. Airplane tetszett talán a legjobban. A szánalmas, mégis az adott jelenetbe szépen beleillő szóviccek, a színészek játéka, a karakterek ostobasága mind-mind eltalált volt a filmben. A második rész, és a Top Secret már nem jött be annyira, persze lehet, hogy csak azért, mert mire sorrakerültek, már annyira elfáradt az agyam, hogy egyszerűen nem volt erőm nevetni rajtuk, persze azok is okoztak pár vidám pillanatot.

És egy kis 18 másodperces részletecske az Airplane-ből :D nagyon fáradt poén, de nevettem





5 megjegyzés

  1. Ááh.. Csupasz pisztoly.. :DD Családi kultuszfilm. :)

    VálaszTörlés
  2. Remek film, remek főszereplővel :D és a post megírása után néztem jobban utána Nielsen munkásságának, ami felidézett pár jó filmet, mint a Drágám, add az életed, szóval még nagy fárasztások elé nézek :D

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, mennyit láttam ezekből, de nekem a Sziki-szökevényben (?) van a kedvenc részem, amikor menekül a vonat elől, és elbújik a vonat, aztán kinéz a fa mögül XD WWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ XDDDDDDDDDDDDDDDDDddddd

    VálaszTörlés
  4. Jaj, az is jó :D és kb csak erre a vonatosra emlékszem az egészből :D:D

    VálaszTörlés
  5. ( http://www.youtube.com/watch?v=ttvAD9UkZaM :D )

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget