Szagos halak

2013. április 8., hétfő

A már kiürült dezodorokat mindig megtartom, mindegyikből egyet-egyet. Nem azért, hogy gyönyörködhessek bennük, csupán a még érződő illat eszembe juttatja azt, mikor is használtam őket, mit történt akkoriban, és.. jó.

Szeretnék venni egy 54 literes akváriumot, ilyen komplettet tetővel, meg világítással, meg egyéb szarokkal, csak drága. Pedig csóri guppik már évek óta szenvednek abban az üvegtákolmányban, amit minden pucoláskor óvatosan emelgetek, mert nem tudom, mennyi a ragasztó élettartama, ami összefogja az üveglapokat, és bele sem merek gondolni, hogy az esetleg szétesik a kezemben. Persze, amikor csak vízzel van tele, leszarom, max a hosszabbítót ne kerülgesse, de ha hal is van benne, szerintem üvöltözve, rohangálva, sikongató hangokat kiadva kapkodnám fel a földről őket.

De megérdemelnék már a luxust. És kapnának 10 neon halat is, mert miért ne, vennék bele axolotlot még, csak az asszem, bántalmazná őket, pedig az axolotl is tök aranyos. A francokat, meg se merném fogni, és ha ránéznék, kiverne a frász a mosolygós fejétől. De jópofának mindenféleképp jópofa.

9 megjegyzés

  1. Imádom a halacskákat! Támogatom az ötletet, én is azonnal veszek halakat, amint saját háztartásom elsz...

    VálaszTörlés
  2. ááháá.. a kiürült dezodoros palackokkal én is így vagyok. :DD

    VálaszTörlés
  3. Hűű, ez a dezodoros cucc nagyon fura szokásnak tűnik nekem. :D Én nem váltogattam régen egyáltalán, mit használok, mert egyetlenféle dezodor volt, amitől nem izzadtam szét magam, azob belül van 3-4 alig elkülöníthető illat, és ennyi. Aztán mivel már nem egy tinédzser hormonrendszerével rendelkezem, elkezdtem másfajtát is használni (mindig az épp legolcsóbb és legerősebb dm-eset veszem meg). Szóval, azért van előnye annak, hogy idősebb lettem. :D XD

    VálaszTörlés
  4. Egyébként én is ezt csinálom a dezodorosokkal. Azért nem is szóltam hozzá semmit, mert azt hittem, ezt még sokan csinálják o.o

    VálaszTörlés
  5. Csak ne kerülne annyiba.. T_T

    Én csak márkából használok egyet, de típusból különbözőeket, márcsak azért is, mert nem mindig van a boltban olyan, amit szoktam használni :D

    VálaszTörlés
  6. axolotl aranyos :)
    így messziről és kívűlről :p

    VálaszTörlés
  7. Én egy sziámi harcoshallal osztom meg a szobám hát mit ne mondjak valahogy én is ezen aggódom, hogy egyszer eltörik aztán majd lakhat tovább egy tálba vagy egy befőttes üvegbe :D

    VálaszTörlés
  8. Hűűaa, az tök menő :D bár egyedül nem tartanék állatot, nem szeretek belegondolni, hogy nem tudnak kivel... "kommunikálni", de ha jól tudom, ez a hal verekszik :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget