E-e-e-elcsúsztam a tyúkszaron

2013. május 21., kedd

Hosszabb idő után végre született egy kisguppi, 5 perc vízben való kalimpálás után sikerült kiszednem, majd később befőttesbe helyeztem. Kár, hogy csak 1-et sikerült kiszúrnom, a többit már nem nagyon láttam akárhogy is néztem szét a vízben, de így legalább könnyen megtudom majd jegyezni, ennek a halnak a neve Sztrapacska. Kép helyett meg egy ide nem illő zene a... lóhugy, mert lusta is vagyok fotózni, meg lusta is vagyok telefont gépre tenni, meg feltölteni, meg átméretezni, hogy feltöltse egyáltalán a blogol, meg váh.

Aaaa, nincs régi beágyazósdi, szóval a videó, ami egy Bear Grylls paródia Magyarország szpesöl edisön, ITTITTITT  megtekinthető.  Amikor először láttnincs kedvem többet írni.

7 megjegyzés

  1. Istenem ez a videó::D:DD

    VálaszTörlés
  2. Stan, ha kell hal, adok! :D De komolyan. Baromi sok guppink van. Elpostázom, nem téma... :P

    VálaszTörlés
  3. Feltöltött akváriumot kérek, tele halakkal, papírdobozban, köszönöm :D

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a halakat. Nekem bettám volt régebb, de most megint akarok =]

    VálaszTörlés
  5. Ó, akkor azt már meglehetne sütni :D

    VálaszTörlés
  6. A guppit is, csak szaporátlan :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget