Filozófus Franklin

2013. május 26., vasárnap

Hallgattam rádióban beszélgetést, filozófus által létrehozott beszélgetést.

Tehát, ha én metaforákat használok, és költőktől, íróktól, más filozófustól idézek, akkor filozófus vagyok. Sosem értettem ezt a filozófus dolgot, hogy ezért miért kell egyetemet végezni, hogy ha valaki egyszer rákérez, mi vagy, azt mondhasd, filozófus, de a következő "és mit dolgozol?" kérdésre azt felelhesd, gondolkodsz.

De ahogy Arany János mondta, az okostelefonok manapság Japán fegyverei a humanoidok ellen, miképp a fecske repül a galamb tollával.

Más:

Kapcsolgatásom vad mámorának közepette elértem a Minimaxhoz, amin ment a Franklin, régi kedvenc mesém, még volt egy majdnem olyan kék plüsskutyám is, mint ami a teknőcnek van.

Persze nem a drága jó Franklin ment, ....... ( bazmeg komolyan, minden 2. szavamnál mehetek vissza javítani az elgépelést, mifaszvan ) hanem valami undorítóan animált változat, amitől hányingerem lett. A régi Franklin, Dexter Laboratóriuma, Varázslatos Iskolabusz, meg a többi mese a mai kölkök szemével már elavultnak számít, ezért rondítják el őket? Emlékszem, anno' én is láttam, hogy a Magyar Népmesék elég ronda, ahogy a többi magyar rajzfilm, de attól még szerettem mindet.

Oké, jó, haladjunk a korral, legyen minden animált, de legalább a régieket ne erőszakolják már meg.







Akkormá' az újból is minta




12 megjegyzés

  1. Hát én frankón megbuktam filozófiából. Most vagy nem tudok gondolkodni, vagy a filozófusok nem bírják, ha nem az általuk előírt gondolatmeneten mész végig. Ami szerintem nem fair.

    És vadafak ez a sok animálgatás, nemáááár

    VálaszTörlés
  2. Biztosan nem olvastál elég könyvet a témáról, és nem alakult ki az a sablonos gondolkodásmód, amit a filozófusok képviselnek, nem szép dolog.

    VálaszTörlés
  3. Hát mondtam is, hogy én rohadjak meg.

    VálaszTörlés
  4. Hát majd pont az okos, sokat gondolkodó filozófusok lesznek a hibásak :o Jól is tetted, mert valóban Te rohadj meg, amiért nem keresed a boldogság titkát elvontan minden percben.

    VálaszTörlés
  5. Így is van. Megyek és ások magamnak egy metafizikai halógödröt és ott szépen megrohadok :C

    VálaszTörlés
  6. Majd viszek egy Nagy Ervin könyvet a sírodra :')

    VálaszTörlés
  7. De persze ez csak akkor történik meg, ha a gödör 2 km-es körzetben lesz, mert utazni nem fogok ;o

    VálaszTörlés
  8. Akkor mondhatod hol kezdjek ásni :D

    VálaszTörlés
  9. No majd ha szerzel jó ásót, lebeszéljük :D

    VálaszTörlés
  10. Franklin buzi. Csak figyeld a tekintetét.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget