Trónok tanulása

2013. május 26., vasárnap

Minden egyes évben, félévben eltervezem annak végén, hogy a következőben éééén már az első hónapban elkezdek tanulni, amiből mindig az lesz, hogy "áh, még van 5 hónapom, még 2, még 1, még 1 hetem, még 1 napom, óó, hát a buszon is tudok majd tanulni", és a végén jön a bazmeg, amikor a padban találom magam. Persze, minden csak akarás kérdése, és én akarom, de olyan szinten nem visz rá a lélek, hogy azt bírságolni kéne. Útállom magam. Néztem tanulási módszer videót jutyubon, nem komoly szándékkal, csak mégis, de még arra is lusta voltam, hogy előre nyúljak a színes ceruzákhoz, és a papírlaphoz, amiről a hapek magyarázott. 

Most is Trónok Harcát nézek természetesen, amit mégcsak nem is bírok, mert foggggalmam sincs, ki-kicsoda, ki-kit támad, kivel kufircol, kit szolgál, ha beszélgetésben szerepel egy név, akkor is max dzsofrit ismerem fel, mert az egy köcsög, csak ha megnézem egy sorozat pilotját, és egy iccccippppicit is tetszik, folytatom, mert kíváncsi vagyok a végére. Ja, meg a szőke csaj nevét is tudom,  csak most nem jut eszembe, mert annak "szurkolok", hogy vigye a főnyereményt, de csak mert cuki. 

Amúgyis levagyok vele maradva, csak a3/5-öt nézem 5 percenként fél percig.


Kerestem jutyubon, de nem találtam, szóval marad az indás link, mókás videó ITTITTITT 

14 megjegyzés

  1. hányadik résznél jááársz? :D

    VálaszTörlés
  2. nem arról volt szó, hogy azt már megnézted? :D

    VálaszTörlés
  3. Nem, a negyedikről volt szó, és azóta az ötödik következett volna, de abból is csak 6 perc van, szóval tekinthetjük megnézettnek :D

    VálaszTörlés
  4. jaj.... :D én meg már úgy vártam az új részt, aztán rájöttem, hogy holnapra mondták, hogy nem adnak újat...... :D ha jól emlékszem

    VálaszTörlés
  5. Én mire eljutok a most következő 9. részhez, már vége is lesz az évadnak kábé :D

    VálaszTörlés
  6. Jó a segged.
    Járunk?

    VálaszTörlés
  7. Mmmmegbeszéltük

    VálaszTörlés
  8. "útállom" :D

    VálaszTörlés
  9. Bocs, most csak ilyen primitív kommentre futotta.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget