gfjdmd

2013. május 31., péntek

Reggel pakolgattam be a cuccaim, illetve csak az üzemi gyakorlathoz kellő naplót, pár dolgot kitettem, hogy ne tudjon annyira gyűrődni, egy füzetet is, amit 1 éve nem vettem ki a táskámból úgy, hogy ott is hagytam. A buszon gondoltam, átlapozom a naplót, amikoris bevillant az agyamba... a füzetben volt a papír arról, hogy részt vettem a gyakorlatokon.

Végül a vizsga megtörtént, de hétfőn CSAK EZÉRT kelhetek fel hétkor, buszozhatok 2,5 órát, hogy leadjam azt a kúúúúrrrvvvva papírt.

Rohadjon meg mindenki. De legalább vettem mizo túrórudit, és épp a szendvicsem fogyasztom, ami paprikát tartalmaz, de körülöttem csend van, olyan lassan érintem össze a fogaim, amilyen lassan csak lehet, hogy ne ropogjon. Utálom ezt a szar könyvtári netet is, hogy gépelek, és megáll a szöveg.

És kivételesen egy gif kép, mert rohadtul unatkozom, és nincs mit csinálnom fél kettőig, és szerintem nemsokára le is megyek a buszmegállóba, mert ott várni kevésbé unalmas, mint itt.

3 megjegyzés

  1. Ez a gif :DD mélyen együttérzek a papírleadásos koránkeléssel kapcsán.

    VálaszTörlés
  2. meg ha tudnék helyesen írni, az de szép volna.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :')

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget