Nekem lámpást adott az Anyád!

2013. május 17., péntek

Szeretem a magyar filmeket.

Természetesen nem a csányi és fenyő kötelező jelenlétből megszületett agyrémeket, amik próbálnak amerikainak tűnni, amik olyan nagyon modernek, és nagyon cicoma mindenütt, és láw, meg nyál, azokat nyilván még a rendező sem szereti.

Szeretem az olyan filmeket, amikből bűzlik a magyarság, ahol az emberek nem kifejezetten egy nőért harcolnak, mert az divat, hanem magyarkodnak, hogy ismert példát hozzak, Indul a bakterház, vagy a magyar narancsos A tanú.

Be is terveztem a közeljövőre az Anyád! A szúnyogok, és a Nekem lámpást adott az Úr Pesten címmel ellátott alkotásokat. Nem azt várom tőlük, hogy legyenek jók, azt várom, hogy legyenek magyarok. Mucsi trágár videóit már évek óta nézegetem, amik ha nem reklámok, akkor valszeg ebből a két filmből származnak, és csak-csak felkelti ilyenkor már az ember érdeklődését a teljes film.

Akit érdekel esetleg, jutyubon ismét megtalálható mindkét alkotás.

"... ne fogd már a nyakam, tudod, milyen érzékeny, egyből föláll a faszom.." :D:D jajh





2 megjegyzés

  1. http://www.youtube.com/watch?v=hvq-NytRKRo

    Jó szórakozást :D

    VálaszTörlés
  2. Eeezt is ismerem természetesen, és kicsit fáj a szívem, hogy ez egy ilyen megalkotott részlet, és nem egy komplett film T_T

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget