Cápauszony leves egyszerűen

2013. május 16., csütörtök

: végy két liter vizet az óceánból, forrald fel, és vágj bele répát, illetve ízesítsd ízlés szerint.

Szóval.

Ha felrobban a szembeszomszéd fűnyírója használat közben, és vele együtt szétpattan a pasas is, kimentem volna segíteni, esetleg az árokba hányni, vagy szimplán az ablakomból bámultam volna elszörnyedve az eseményt, miközben ar adiátor mögé hányok?

Inkább kimentem volna, mert a radiátor mögött nagyon-nagyon nehéz takarítani.

A szúnyogok meg egyre nagyobbak, és feketébbek, valahányszor lecsapok egyet, csupa vér lesz a fal, a bőröm, a ruhám, mintha egy tehenet fejtem volna meg két láncfűrésszel.

Annyira nincs kedvem semmihez, hogy elgondolkoztam azon, megrendelem az Alexandrából a death note manga 3. kötetét ahelyett, hogy lemennék a városba. De talán épp nincs, és feleslegesen mászkáltam, bár hazafelé vennék bombát, meg mizo túrórudit, mert a bomba és a mizo túrórudi megfelelő táplálék kicsiknek, nagyoknak egyaránt.

Nézegettem a könyveket. Komolyan, már mindenki írhat könyvet, illetve mindenkiről írhatnak, kocsmai beszélgetések baricz gergővel. Komolyan? Kkkomolyan? Persze a szerelmes tinilányok, és az unatkozó nagymamák nyilván befizetnek rá, kidobják azt a 3ezer forintot az ablakon, de akkoris elkeserítő, hogy egy ostoba celebkönyvet jobban kiadnak, mintha valaki egy regényt szeretne publikálni.

Tegnap este/ma reggel új Irigy Hónaljmirigyet néztem, az új tag, akinek szövege sincs, csak ugrabugrál, mintha szalagavatón lenne, nekem borzasztóan idegesítő. Máh.

Gondolkoztam zenén, de mivel úgyis fent van az egész sóműsor jutyubon, és valakit az éterben érdekelhet, akkorhát veszek egy új puszedliszaggatót.

Nem egy nagy szám, de már azért is élveztem a nézését, mert új IHM, és hiányoztak már.





20 megjegyzés

  1. A Death Note az egyetlen animesorozat, amit az elejétől a végéig végignéztem. Nos, sem anime, sem pedig detektívregény rajongó nem vagyok, ez a sorozat mégis borzasztóan tetszett, biztos az a túlvilági elem tette jóvá, meg a bonyolultsága és ugye a karakterek. :D Borzasztó ütős volt. A mangában is ugyanaz a történet van elmesélve, mint a sorozatban?
    És uhh... eonok óta nem jártam könyvesboltban, utoljára csak a netről rendeltem könyvet... Valamikor akkor adtam fel, amikor rájöttem, hogy a könyvtárban egy csomó új könyv is van, meg hogy az interneten külföldről megrendelve olcsóbb. Azért sajnálom a könyvpiacot, hogy árban (és minőségben, ahogy mondod), oda jutott, ahova.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a Death Note egy különlegesség, és igen, a manga is az anime vonalát követi, pontosabban fordítva :D

    Boltban én amúgyis ritkán jártam, mindkét mangát kaptam, de úgy érzem, ezt már önerőből kell finanszíroznom, ami persze nem gond, csak lehetne a bolt közelebb is :D

    VálaszTörlés
  3. Szóval akkor ez is manga volt eredetileg. Mangát életembe egyszer fogtam a kezemben, amikor valamelyik barátnőmnek megvettem valamit középiskolában közösen egy másik barátnővel, az ő javaslatára, szóval ennyi emlékem van a dologról, sajnos valami fura és kicsinyes személyes ellenvetésem van a mangákkal és animékkel szemben, de ez már egy másik történet. XD

    VálaszTörlés
  4. Állllltalában a manga van előbb, ha nem pikácsuról, meg effélékről van szó, akkor lehet szemezgetni bőven, mert a komédia animék nagyon viccesek tudnak lenni, a komolyabbakat már nem ajánlanám, mert animében nézni ilyet nem a legjobb :D
    Kivéve persze a death note ;o

    VálaszTörlés
  5. én is éppen a könyvemen dolgozom, de félek nem fogják publikálni pont az ilyen könyvek miatt... :S ha bemegyek egy könyves boltba valami újdonság után nézve tele van celeb könyvekkel...

    VálaszTörlés
  6. te inkább szopd ki a rohadt redvás vastagbajszú kurva anyádból az ondót, amit tegnap beleélveztem, legalább egyszer az életben minőségi sperma is lesz a szádban, nem mindig csak a cigányok poshadt, másnapos huggyal kevert gecije. Ezzel a sok szopással pótolod a gyerekkorodat, ugyanis amikor egy kiürült műtrágyás zacskóban hazacipeltek a kórházból, apád nem engedett oda anyád redvás, térdig lógó csöcseihez, hanem ő szopta belőlük a kannásborral és gecivel fertőzőtt tejet. Szerintem neked még az agyvized helyén is geci van, te szar fasz!

    VálaszTörlés
  7. Vajon ez Lí fia volt? Ha-haha-HAHAHA!

    VálaszTörlés
  8. a stílusát tekintve el bírom képzelni. %mrgreen%

    VálaszTörlés
  9. :D Ugye mondtam, szeretni fogom blogolt. Ilyen édi gyökerek, mint ez a gyula gyerek, máshol nem nagyon vannak. :D A kicsicsajok blogról kalandozott értelmesebb blogok irányába szegény lelkileg sérült fokozottan hátrányos helyzetű. :D Remélem ezek után engem is megörvendeztet pár ilyen kifinomult lelkivilágra valló szösszenettel. :D De ha mégsem? Tudjátok? Nekem az is nyóc. :D

    VálaszTörlés
  10. Így igaz, az úriember a pár bejegyzéssel lentebb említett kiscsajok kommentrengetegéből jött, ahová beírtam, mennyire bírom az írásokat, ott is kaptam egy viccesdit, és most itt is, aminek én tökre örülök :D
    Persze az IP azé' tiltva lett, mert még a átzuhan a lovon.

    VálaszTörlés
  11. Ünneprontó vagy, Stan. Küldted volna inkább hozzám.

    VálaszTörlés
  12. Nem kell küldeni, ha meglátja a további kommenteket, fog ez menni magától is.

    VálaszTörlés
  13. Anno tele volt a blogom ilyen és hasonló névtelen beszólogatásokkal. Legyél büszke magadra, Stan! Te is celeb lettél.

    VálaszTörlés
  14. Ejj, hát ennél még egy spambot is intelligensebb XD

    VálaszTörlés
  15. Nekem tetszik, hogy ennyire szerteágazóak benne a szidalmak, hogy valaki a gép elé leült, és törte a kis fejét, mit írhatna még :D
    Akármennyire is primitív, díjazom :D

    VálaszTörlés
  16. Sokat gondolkodtam már Stan élettörténetének tökéletes jellemzésén, de azt hiszem Dr Pisa Gyulának nem volt szüksége ilyen alantas emberi tevékenységre, egyszerűen zsigerből megalkotta, amit oly sokunknak eddig nem sikerült.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget