A bomba bosszúja

2013. június 17., hétfő

Reggelről lenyargaltam a városba, mert szükségszerű volt. Bah, direkt korán keltem, hogy ne kelljen hőségben rohangálnom, erre már nyolckor sisteregve ébredtem fel. Megvettem végre a deaaath noooote mangát is, de természetesen nem a soron következő harmadikat, hanem az utolsó előtti tizenegyediket, de az mindegy is, elvégre a lényeg, hogy meglegyen majd az összes előbb-utóbb.

Mizo túrórudi és bomba pipa.

A bomba nem akarta megitatni magát, mikor bontottam fel, a szénsav gejzírként szeretett volna kijönni, ám a kupak már lent volt, nem volt más választásom, gondoltam, befogom a számmal.

Sikerült is pár másodpercig, amíg nem éreztem már az orromban is az áldást, majd szépen széjjelterítettem a konyhában egy nyeletnyit a nedűből.

3 megjegyzés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget