Aki kapja, marja

2013. június 18., kedd

Közérdekű, egy darab ncore meghívót tudok passzolni valakinek, ha szeretne, persze ne legyen hót idegen, és seedeljen rendesen :D 

.. vagy lehet, hogy kettőt, mert anno' három embernek ígértem be, ebből kettőt tudok, a harmadikat meg elfelejtettem, még egy ember válaszára várok, aztán kiderül, hogy neki volt beígérve, avagy sem. Esküszöm, már bosszant, hogy fogalmam sincs.

Meg lehet, hogy lesz még egy meghívó, de emmeg attól függ, összeszedek-e 16 pontot 28 napon belül, ami szerintem sikerülni fog.

Tökjó, hogy egy soros postot akartam.

8 megjegyzés

  1. Júj, ha nincs más, nekem kőne!:D

    VálaszTörlés
  2. (haesetleg másnak is, akkor szóljon, és hátha)

    VálaszTörlés
  3. hátha majd még tudsz küldeni akkor én is megköszönném ((:

    VálaszTörlés
  4. Még igen, küldj privátban egy e-mailt :D

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék*-* ha akad még..Mer csak Bigtorrentem van,ami tökjó ,de nem túl nagy a választék..(jja és az is hugomé:D)

    VálaszTörlés
  6. Bocsánatodért esedezem, de már a harmadikat is le stipistopizták T_T

    VálaszTörlés
  7. jóómegy, csak úgy dobálod a meghívókat

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget