Hajmosósdis szösz

2013. június 6., csütörtök

Azt hittem, pincsikutya kirohant a szakadó esőbe, nem első eset lett volna, így kimentem én is, ordítottam kétszer a nevét, mire előjött az egyik szobából, ám a kicsit már olyan állapotban lévő hajam vizes lett, így gondoltam, miért is ne, és besamponoztam, majd kiálltam az esőbe.

Persze nem mosta le, csak nagyon minimálisan, így dughattam az 1 méter átmérőjű fejem a csap alá, mert lusta voltam megemelni a zuhanyrózsát.

És egy kis zene, mert ez jó, ezt szeressük.





2 megjegyzés

  1. Jaj, te olyan ügyi vagy... *-*

    Mellesleg ez a kedvenc Seether-számom. :)

    VálaszTörlés
  2. Uhugye *o*

    Nekem is :D 5-6 számnál többet nem hallgatok tőlük, nem tartom a legkiemelkedőbb együttesnek, de ezt eltalálták.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget