Bajszos zongorista csetrest szortíroz

2013. június 9., vasárnap

 Óóóje, a sírhant művek feliratozójának köszönhetően tanultam egy új magyar szóóót. Csetres. Utána is gugliztam, mert erős volt bennem a gyanú, hogy nem a mosogatnivalót írta el ilyen formában. Szeretem az ilyet, hogy egy ilyen kicsi országon belül is vannak olyan szavak, amit pár km-el arrébb nem értenek meg.

 

A szembeszomszédban mindig szépen zongorázik az egyik lány, szeretem hallgatni. Vagyis remélem, hogy az egyik lány, mert lehet, hogy a lassan 102 (!) éves néni indul be, vagy a bajszos rendőr apuka. Bajusz? Rili? Asszem, az a fajta arcszőrzet, aminek viselésére minimum 50 éves kor javasolt, az alatt olyan... fura. Főleg, ha huszonosokon látom, ott egyenesen röhejes, persze ha szereti, szereti, de nem tudom megemészteni, olyan, mintha az orrból nőne ki.

Mindenesetre kellemesebb azt hinnem, hogy egy lány ül a zongoránál, nem egy bajszos rendőr.

Tegnap takarítottam, egy szemeteszsáknyi szemetet dobtam ki, emlékeket, valódi szemetet. Nem olyan "lezárom a multaaat, kidobok mindent, mert azzal aztán kurvára változtatok bármin is", csupán nem akarom, hogy egy kicsit is elkúródjon a kedvem, ha a kezembe akadna ismét egy füzet, vagy egy valami. 

13 megjegyzés

  1. A csetres szerintem valami alföldi dolog, mert én onnan hallottam, alapból én mint dombsági nem tudtam, mi az.
    Ez a szakáll és főleg a bajusz dolog szerintem annyira gáz, annyira rossz és kiráz tőle a hideg sokszor, hogy a fiatalokon van. brrr.

    VálaszTörlés
  2. A szakáll, már persze, ha nem az a nagydarab, hogy fésülni lehetne még jól tud kinézni, de a bajusz az, nálam kiveri a biztosítékot, volt egy csoporttársam, ő viselt bajuszt, de nem is nőtt neki olyan sűrűn, hogy jól nézzen ki, és jaj... :D

    VálaszTörlés
  3. A bajusztól engem konkrétan rosszul kiráz a hideg, szerintem hihetetlenül undorító, nem értem, hogyan viselhet akárki ilyet, be kéne tiltani, az ilyenre rá se tudok nézni, az ilyet mindig a tespedt, undorítóan elhízott, unintelligens, büdös, bunkó, idősebb hímnemű humanoidokkal azonosítom automatikusan, biztos túl sok ilyet láttam kiskoromban, azért utálom ennyire, nem tudom.

    VálaszTörlés
  4. Apának évekig volt bajusza, az a masszív rozmár bajusz, ennek ellenére egy teológiát végzett, igen intelligens ember, ráadásul akkoriban lelkészként dolgozott.
    Szóval ez a kis beskatulyázósdi nem éppen normális dolog, szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Hah, azt mondtam, hogy én ezzel azonosítom valamiért, én sem tudom, miért, ezt odabiggyesztettem a végére. Nekem ez a benyomásom róla, a fiatalokról is, pedig nagyrészt irreális, és nagyon rossz érzés ez, de ez jön rám, tudom, hogy nem a bajusz határozza meg, ki milyen. X) Más meg biztos a hosszú sötét hajat frufruval tartja taszítónak.

    VálaszTörlés
  6. Jó, értem, csak mondom, hogy hülyeség. Nem is kicsi. Meg úgy általában a legtöbb sztereotípia az. Nekem egy komoly berögződésem van, és az az, hogy aki első látásra megítél másokat, annak nincs túl sok nagyra értékelhető belső tulajdonsága, és nem esik nehezére ezt a fajta ürességet kivetíteni azokra, akiket lát.
    Deee ez is csak egy egyéni vélemény.

    Amúgy a hosszú sötét haj frufruval nem gáz, csak ha olyan, mint egy paróka.

    VálaszTörlés
  7. Direkt azért azt a példát hoztam fel, mert pont én nézek ki úgy, és azt akartam mondani, hogy nekem van valamiről rossz benyomásom, de nem 100%-osna komolyan mondtam egyébként, de másnak meg biztos énrólam van rossz benyomása - és ez végül is nem felvetés, hanem már volt rá példa.

    VálaszTörlés
  8. Gondoltam, hogy azért írtad, de na. Az tényleg akkor szar, ha inkább paróka, mint frizura. De az maximum rossz ízlést feltételez, egyéb tulajdonságokat nem.

    VálaszTörlés
  9. Igazából még nem annyira láttam parókákat, pláne ilyen hosszúakat nem, nem annyira tudom elkülöníteni az igazit és a nem igazit, nem is annyira gondoltam még bele a dologba.

    VálaszTörlés
  10. Hááááát na.
    Mikor úgy van valakinek levágva a haja, hogy mindenhol ezredmilliméter pontosan ugyanolyan hosszú, és a mindenütt úgy áll mint a parancsolat, az paróka feeling.

    VálaszTörlés
  11. Nekem max. szakállam lesz, mégpedig ilyen -->http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_04/circleBeardBM_468x407.jpg

    VálaszTörlés
  12. Kitűnően fog állni rajtad.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget