Öreges dolgok

2013. június 9., vasárnap

Van a jutyubon öreges reakciós videósorozat is a tinik és a kisgyerekek mellé. Szórakoztatóak, fel is iratkoznék a csatornára, csak bosszantana a többi féle reakciós videó, elvégre teszek én rá, hogy mit gondolnak a tinik, és a gyerekek, azok nem annyira aranyosak, mint az öregek, akik rácsodálkoznak a dolgokra, és közben magadban csak azt gondolod, csórikám, mindjárt elpusztul, és eddig nem is ismerte ezt.


Lejátszási listára meg természetesen nem lehet feliratkozni, holott több értelme lenne annak a funkciónak, mint az új csatorna dizájnnak. Sssebaj. Kár, hogy a magyarok csak a kisgyerekes reakciót koppintották le... asszem, hamallllaaaa.... ja, hamala néven. Ebben van egy ááálllandó poén, amikor egy-egy kérdés után bevágnak egy kisebbségbe tartozó fiú-lány testvérpárt, akik szimplán kussolnak. Három hamala videóba tekertem bele, ezek mind a háromban ott voltak, tipikusan az a helyzet, amikor csak az öregasszonyok kuncognak fel, hogy "jahhaj, nézdmár, megint csak nééééz", holott lehet, hogy a riporter előkapta a szerszámát, minek hatásaként ledermedtek szerencsétlenek.
Ki tudja?








3 megjegyzés

  1. Nem is tudtam, hogy ebből van magyar gyerekes verzió! Kicsit le vagyok maradva a magyar szférában, pótolni kéne ezt.
    Erre én is gondoltam már, hogy milyen kár, hogy nem lehet lejátszási listára feliratkozni. :D Én azt csinálom, hogy twitteren, fb-n követem az adott sót, mert a Space Janitors websorozatnak van külön ilyene, és akkor ott linkelik be, nem kell keresgélni.

    VálaszTörlés
  2. Van, van, nekem is linkelték anno', aranyosak a gyerekek, de annyira nem kötött le.

    VálaszTörlés
  3. Én a videósok reakcióját (YouTubers react to) szoktam nézni, a többi nem nagyon izgat, habár amikor az idősek nézték a Happy Tree Friends-et az kurva vicces volt :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget