'Cause I said

2013. június 4., kedd

Nem is tudom, miért, de ezen kettéröhögtem magam.





19 megjegyzés

  1. Amúgy tényleg ilyenek az emberek. És olyan furcsa. Mármint oké, manapság tök sok olyat lehet hallani, hogy megkéselnek, ha vigyázni próbálsz az értékedre... de nem tudom... én még bátor vagyok és nem hallgatok senkire!:D

    VálaszTörlés
  2. Amilyen közömbös arccal és hanggal mondja nekik, én is tuti azt hittem volna, hogy valami pszichopata, és inkább engedelmeskedek, csak ne tömegmészároljon :D:D

    VálaszTörlés
  3. Én inkább elszaladok :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Én egyszer 13 évesen sétáltam (azaz többször sétáltam, de nem mindig történt ilyen), amikor egy csendes helyen várt egy 17-18 körüli srác, rám nézett, majd elhúzta lassan az ujját a torkánál, imitálva annak elvágását.
    Elsétáltam mellette, mert cikinek éreztem volna kikerülni, vagy elkezdeni futni :D:D
    Szóval én inkább meghalok, mintsem megkockáztassam, hogy kínos helyzetbe kerülök, nem fogok sokáig élni DD:

    VálaszTörlés
  5. XD Gratulálok :D

    VálaszTörlés
  6. Legalább azt gondolhatta, hogy "miiilyen bátor, milyen vakmerő, nem is bántom, mert még legyőz", közben meg csak nem akartam kellemetlen lenni :D:D

    VálaszTörlés
  7. Fascinating! Nagyon jó. Ezt egyszer megcsinálom a Blahán. (Stan majd asszisztál hozzá.) Teljesen mindegy, hogy mit kérsz, ha elég határozottan utasítasz. Úgy lesz. Kár, hogy csak egy korosztályt tesztelt rá.

    VálaszTörlés
  8. Ez csak természetes

    VálaszTörlés
  9. Ha már a Blahán járnátok, gyertek le velem a Dunához. Úgy megnézném. És úgy unatkozom.

    VálaszTörlés
  10. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy Stan hova valósi úgy egyébként, de én szívesen.

    VálaszTörlés
  11. Ő nem errefelé lakik, de majd biztos elmondja, ha megkérdezed. Vagy nem tudom.
    Amúgy meg tanulnom kell, holnap emelt német szóbeli, de holnapután biztos bemegyek. Komm mit mir!

    VálaszTörlés
  12. A gond csak az, hogy engem a boltban is minden őr követ, a második ilyen után rendőrt hívnának rám, és tarkón lőnek, ami nem lenne kedvező a jövőmre nézve.

    VálaszTörlés
  13. A suliban anno kötelező tárgy volt az önvédelmi oktatás, aminek túl sok hasznát nem vettem. Egyszer volt csak, hogy belém kötött egy kisebbségi gyerek. Voltak páran, és a legvéznább kis tökfej volt a hangadó. Nem akartam vele foglalkozni, aztán tett valamit, amitől elöntötte a vér az agyamat, és helyben felrúgtam (szó szerint). Hetvenkedett a haverjaival, hogy ez lesz, meg az lesz, de akkor nem igazán voltam fogékony a fenyegetésre - tekintettel az elborult agyra -, csak mondtam valami olyasmit, hogy senkinek nem szól, ha ott helyben szétverem.
    Ez volt az első és eddig az egyetlen eset, amikor erőszakot alkalmaztam valakivel szemben.

    VálaszTörlés
  14. Blütenblatt. Stan velem nem mer kommunikálni, mert fél tőle, hogy agyonvágom a monitoron keresztül. :)
    A péntek sajnos nem jó. Vizsgázom. De mindegy, majd megoldjuk.

    VálaszTörlés
  15. Salsero, akkor még szerencséd volt, hogy nem voltak a többiek bunyós kedvükben :D

    VálaszTörlés
  16. Nekem édesapám önvédelem oktató. Akkor itt a reklám helye: főállásban foglalkozik ezzel, ha bárki érdeklődne, szóljatok.XD
    Most írt unokatesóm, hogy csütörtökön jön haza Angliából, szóval aznap tuti benn leszek. Juhé.

    VálaszTörlés
  17. Lehet :) De szerintem eszük ágában se volt a kis hülye miatt ilyesmibe keveredni, amit meg is értek. :) Ők egyébként nem is vettek részt az egészben.

    VálaszTörlés
  18. Ha a Blahán hasonlóképpen megtámad egy IGAZI pszichopata, miközben azt hiszem, h Ti hülyültök... nektek kapáltak! Csak szólok!

    VálaszTörlés
  19. Csacsi öreg Pipa, ha megtámad, az már régen rossz :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget