MÁHÁHÁH

2013. június 3., hétfő

EGY SZÁMÍTÁSTECHNIKAI ISTEN VAGYOK

Beszetreltem a hűtőt, vért izzadtam közben. Persze, hogy ne legyen könnyű az élet, az alaplapom nem olyan, amibe csak bele kell nyomni a cuccot, és csokkolom, hanem egy leszorítós pöcköt kellett a helyére tenni, ami két oldalt beakad, hol az egyik jött ki, hol a másik, EKKKORA volt a fejem, de sikerült, SIKERÜLT! A hűtőpaszta meg szerencsére jó ragadós, remélem, szarrá mozogta a hűtő, és le fog füstölni a phicsába. 

Nameg szedhettem ki a tápot is, mert útban volt, aztán a videokártyát, de mivel nem tudom, hol csatlakoznak, és nem mertem feszegetni, ott "lógtak" ki a gépből, miközben bütyköltem.

És most a fhaszom kivan az egésszel, rá se nézek a házra 5 évig.

(bírnám, éjjel elengedné magát a hűtő, és rászakadna a videokártyámra. Nem lennék ideges. Nem. NEM) 

Ez meg elmegy a phicsába a szar vékony lapátokkal együtt.

Mert igenis a gyártó a hibás, miért nem gondol a tisztaságmániásokra?

  

2 megjegyzés

  1. Király vagy, Stan! :) De egy rendes kocka folyton berheli a gépét, szóval ess neki néha a vasnak, aztán megjön a rutin, és nem izzadod le a keresztvizet is egy hűtőcsere menedzselése közben! :)

    VálaszTörlés
  2. Az oldallapot sem veszem le többször :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget