Szöszaszösz

2013. június 3., hétfő

Ma van Klotild névnap. Klotild. Részvétem minden Klotildnak.

Mohora nevű falut hazafelé megmosolyogtam, zsinórban 5 ház előtt állt egy 3-6 fős cigány csapat, valami készül ott.

Vettem külön hűtőpasztát, mert elfelejtettem kérni a hűtőhöz, visszamenni meg nem akartam, mert ciki, megkérdeztem az eladótól, melyik pasztát mondja jónak, elkezdte magyarázni, de hamar választottam, mert büdös volt a szája.

Vettem rágót is. Kibontottam, odahuppantam a kukához, majd könnyed mozdulattal kidobtam 9 rágót a bontásból származó kis papír helyett, kurvajó.

Ha nem nyilvánosan történt volna, belenyúlok a kukába.


Kibontottam a hűtőt itthon... húbazmeg, annyi mütyür van hozzá, hogyhogy ezt az életben nem rakom össze. Persze utasítás van szép képekkel, de istenem, 2013 van, adjanak már lemezt mellé, amin van egy videó, vagy csak egy jutyub linket, vagy vallllamit, ember.


Unalmamban rögzítettem a kis zúgást, hogy tudjam, miért nem szabad porszívóval nyúlkálni ilyen helyekre a későbbiekben. Természetesen a képminőség ocsmány, és a hangot sem hallani olyan nagyon.





4 megjegyzés

  1. Nincs ezzel semmi baj, úgy hangzik, mint egy tisztességes fűnyíró.

    VálaszTörlés
  2. Ha összeeszkábálom, annak még jó, bár az első kőnél kampec lenne szegénynek.

    VálaszTörlés
  3. Nekem Klotild lesz a lányom. Meg Matild.

    VálaszTörlés
  4. Nnna, majd mondd meg, melyik módszert választották az öngyilkosságra :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget