Aprózás a vonaton

2013. július 10., szerda

A boltban mindig előre kiveszem a tárcámból a kellő mennyiségű pénzt, nem szeretek tökölni a pénztárnál, és az esetek többségében nem számolgatok, mi-mennyi lesz, ha 500-on felül vagyok már ezresre kerekítek, ami miatt mindig rohadt sok apróm van, akkor elkezdek kicsit számolgatni, és 400 körüli összegeket fizetek ki 20-asokkal, jó esetben 50-esekkel is, ami miatt nagyon goöndolkodó fejet vághatok a sorban.

Összeszenvedtem megint egy kicsiny animációt. Bahh, dolgozgattam rajta, részletekkel is foglalkoztam, erre utólag kiderült, hogy sínt letenni pontosan a dolog alá kúrvanehéz, vagy csak a videóban nem mutatták, hogy kell, mert ott csak kép céljából csinálták, nem mozgott, ahogy a kanyarokat is nehéz beállítani, nem is ment szépen, arról nem ebszélve, hogy nem tudom, hogy kell esetleg folyamatos közelítéssel felvenni, így rohadtul nem látni pontosan, miféle dolog megy ott, éééés valamiért ugrál a kép is, azt speciel tényleg nem értem.

Mármint a talaj kivilágosodik egyszer.

De sebaj, mert kész lett, a harmadik kis dolgon meg még gondolkodommm, jó lenne már valami jót is összehozni, nem csak szarozni :D

Ezalá legalább tettem annndalító zenét, hogy nézegessem az utólagos munkálatok dolgait is, a zene persze 1 mozdulat volt, de akkoris.

Igyekszem a következőt megint olyan alapján nézni, ahol tényleg animálnak, nem csak képet csinálnak, mert magamtól fogalmam sincs, hogy lehetett volna egyáltalán hajlítani a sínt, vagy rendesen kanyarodni a játékvonattal.

Najó, a kanyarodást tudtam volna, de kétszer annyi időmbe került volna, mint maga a vonat, mert váh, agypénisz.







Ja, és köszönet annak, aki betetszikelte a béna madarat :D:D

2 megjegyzés

  1. Szívesen, az egyik én voltam. :D

    Amúgy bevásárlásnál néha én is reflexből előveszem a pénztárcámat előre, de aztán rájövök, hogy még be kell pakolni a dolgokat a szatyrokba, és akkor útban van a pénztárca a kezemben.

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszi ismét :D

    Én kiveszem a pénzt, majd gyakran vissza is rakom a zsebembe, holott visszajáró miatt ugye ki kell vennem, ezért azt ilyen esetekben inkább a zsebembe süllyesztem, valahogy nem szeretem feltartani a sort egy pillanatra sem, és igyekszem elhúzni hamar a pénztárból :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget