Madddárka

2013. július 9., kedd

Szenvedtem vele egy órán át, mire sikerült megcsinálni.

A mentéssel is bajlódtam, mert először nem akart mozogni.

Mivel csak 3 mp lett, és úgy mégsem akartam feltenni, csináltam belőle gif-et.

Elrontottam, ismét gif.

Nem akartam széthúzást, és túl nagy volt, lekicsinyítettem.

A lekicsinyítettnek meg a fájlmérete lett túl nagy, levideóztam a gif-et programmal.

A felvételen valamiért akadozott az a kurva madár.

Gondoltam, teszek rá, feltöltöm jutyubra a 3 mp-t, de nem engedte, neten keresés, probléma megoldása, sony vegas progi leszedése, átmentése abba, majd megláttam, hogy ott is lehet húzni a lejátszás hosszúságán/ismétlésén, szóóóval VÁH.

De sikerült a kis gagyi madárkám elkészítése, kicsit nagyon ronda, kicsit nagyon nyomorult, de az enyém.

És valljuk be, a Kis Vuk-ban sem néztek ki szebben az állatok, mégis milliókba került az elkészítése.

(jaigen, ráadásul nem látni kb semmit, csak egy repkedő valamit, de igen, az egy madár, és alapból 3 mp-s a röppálya, szóval aki látott annyit, látta az egészet, de mégsem akartam olyan rövidkét feltölteni, mert na.





És akkormár feltöltöttem jutyubra egy részletet a szósz parkból, amit nem találtam fent, de nekem nagyon tetszett előszörre is, és ugyanúgy pár napja, mikor ismét leadták a részt :D:D





7 megjegyzés

  1. Legalább 1080p xD

    VálaszTörlés
  2. Pedig szívesen megnéztem volna egy 3mp-es videóban, hogyan megy végig a csúszka két lépésben a vonalon:D

    Nekem tetszik a madár. Sőt, még azt is meg merem kockáztatni, egyedül is rájöttem volna, hogy madár akar lenni. Én is szívesen macerálok ilyesmivel, de amennyi gondod volt vele... ha én csinálom nem készült volna el soha.

    VálaszTörlés
  3. Te, ez inkább egy légy!

    VálaszTörlés
  4. Ó, ha egyedül is felismerhető, akkor ammár teljesítmény :D ezen műveletek közt 10-20 percek teltek el, egyszerre ennyi elcseszett próbálkozás nekem is sok lett volna :D

    Jóó, kabbe, örülök, hogy ezt összehoztam, nemhogymég lassítgassam a mozgását, meg nagyítgassam :D

    VálaszTörlés
  5. Ó, sose mondtál nekem még ilyen kedveset, hogy kapjam be! :D:D:D:D
    Csak szeretetből mondtam, és hogy visszarántsalak a földre, mielőtt azt hinnéd, nagyon fasza vagy :D
    De amúgy tényleg jó lett, én nem tudok ilyet szóval csak a szám jár :D

    VálaszTörlés
  6. Tudod, hogy én sem mondanék ilyet annak, akit utálok (L) :') :D:D

    VálaszTörlés
  7. Ó de romantikus

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget