Végül a semmi

2013. július 8., hétfő

Akartam csinálni egy francia videó alapján egy animációt, amin egy nagyon kezdetleges madár repül, de mikor ráállítottam a pályára, szétcsúszott ötödszörre is, amin persze felbasztam magam, és kiléptem a programból, és csessze meg magát, pedig összekötöttem rendesen, és mikor forgattam, együtt forgott, erre szétesik. VÁVÁV

De majd... ismét nekilátok, csak nem a kitartásomról vagyok híres, pláne akkor nem, ha csaknem sikerül, és mivel francia, nem is értem a szövegelést, csak foszlányokat, és jaj. De holnap megcsinálom. Max nem fognak verni a szárnyai, és egy rohadtul felismerhetetlen alak fog ívben repülni, oszt' a fhaszom bele az animációkészítésbe. Pedig töltöttem le hozzá mindent, hogy milyen móka lesz, erre csak az agyam durran el a milliónyi gombtól T_T

A fotosop használatát 1 nap alatt adtam fel véglegesen, miután csináltam nővéremből egy felismerhetetlen... valamit, kíváncsi vagyok, ezzel meddig jutok el. 

2 megjegyzés

  1. Ó, PS barátunk tényleg csodákra képes. Engem a tutorialok zavartak össze. Legjobb, ha az ember a józan paraszti észre hagyatkozik. :3

    VálaszTörlés
  2. Én addig jutottam el benne, hogy tudtam új lapot csinálni megadott mérettel, amit blogháttérben hasznosítottam, de a figurát már másik programmal vágtam oda :D
    Meg rajzoltam benne egyszer, mert kellett valamit a régi gépen, amiről valahogyan letöröltem a paintet, de más hasznom nem származott az egészből t_t

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget