Földrengés a hirdetett tejesdobozban

2013. július 4., csütörtök

Mi lett azon ötlettel, hogy Magyarországon is rákerülnek a tejesdobozokra az eltűnt gyerekek fotói, mint nyugaton? Néztem az imént, de csak egy joghurt hirdetést találtam rajta, ami oké, hogy eltűnt, mert egy polcon nem láttam még, de nem ugyanaz. Viszont legalább feldobta a dobozt, mármint az eltűntes fotók nyilván nem dobnák fel, sokkal inkább elvennék az ember életkedvét belegondolva abba, hogy merre lehetnek, ha léteznek még, de akkoris, hasznosabb lenne, mint ez a nóném tejtermék.

Néztem hirdetéseket az Ipoly TV-n is, aminek lefedettsége kicsit nagyobb, mint egy városié (vagy városit is lehet fogni több településen?), ez fogható Nógrád megye északi részén, és érthetetlen módon Pest megye két településén is. Mivel ennyi helyen nézhetik, ebből kifolyólag hirdetés/közlemény is sok van, konkrétan három.

Hol fogható a tévé térképpel

Mennyiért lehet hirdetni heti/havi árban

Akciós a hirdetés.

Meg van rajta valamikor híradó, annak időpontját persze nem írták ki soha, és nem találni meg sehol, ha odakapcsolsz, vagy van, vagy nincs.

Jameg rengett a föld egyik nap ismét, de ez csak mellékes. Erősebbnek éreztem, mint az előzőt, és a szomszédok már nem is néztek ki az utcára.

Ch.. így megy ez.. hozzászoktunk a természeti katasztrófákhoz





6 megjegyzés

  1. Pár éve, de talán már öt éve, amikor vettünk egyfajta tejet, azon voltak eltűnt gyerekek képei, 4-5 mindegyiken, ugyanazok. Nem volt ez valami általános dolog, csak az a márka csinálta, de már fogalmam sincs, melyik volt. Talán cba-s tej, nem emlékszem.

    VálaszTörlés
  2. Hümm, akkor erről asszem, lemaradtam.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nem volt valami túlságosan szembetűnő jelenség.

    VálaszTörlés
  4. Sebaj, majd legközelebb :D

    VálaszTörlés
  5. Én még néhány hónapja is vettem olyan doboz tejet, amin volt vagy 8 kép, mindegyiken ugyanazok. Többen már 5-6 éve eltűntek, és ami a leginkább figyelemfelkeltő volt, hogy többségük cigány volt. Na nem mintha rasszista lennék, de marketingnek nem volt túl jó. Azután a márka (nem tudom, melyik) csinált egy nagy update-t nemrégiben és most az van a dobozok oldalán, hogyan lett egyszerűbb az új kiszerelés nyitófüle.

    VálaszTörlés
  6. Akkor borzasztóan sok értelme volt az egésznek.
    Én sem vagyok annnyira rasszista, de szívesebben olvasgatnám helyette a nyitófülről szóló irományt :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget