Hüvelygomba: A film

2013. július 2., kedd

Tényleg nem értem, miért kell a hüvely- és lábgomba gyógykészítményeket ilyen intenzíven reklámozni, főleg abban az intervallumban, amikor az ember éppen ehet. Én értem, hogy szar dolog, és kellemetlen, de (tudom, a hiba bennem van), nnnem akarok hüvelygombára gondolni táplálkozás közben. Akinek ilyen baja van, ott az interneeet, ott az orvoos, a gyógyszertárban is tudják általában a kedves dolgozók, hogy mit adhatnak, nem hiszem, hogy drágábbnak kéne lennie ezen kenőcsöknek a reklámköltség miatt.

..ahogy az is rejtély marad, miért reklámoznak rádióban mozifilmet. Úgy értem, filmrészletet is belevágva. "Aztamindenit, ez a robbanás jól hangzott, meg kell néznem!", vagy mire gondolnak?  

Hosszú percekig kattintgattam a kezdőlap és az írok egyetre, és ez szórakoztatott. Könnyű engem lekötni. 

6 megjegyzés

  1. A hüvely- és lábgomba csak a jéghegy csúcsa, rengeteg gyógyszert reklámoznak Magyarországon főleg tévében, de az interneten is. Ennek meg van az ok, arra kondicionálják az embereket, hogy mindig betegnek érezzék magukat, így minél több gyógyszert beszedjenek, tehát minél több pénzt keressenek a gyógyszergyártók (és ez a gondolat menet is csak a felszínt súrolja), tehát az ő hibájuk. :D
    Egész sok német tévét néztem régebben, és én nem emlékszem gyógyszerreklámra... csak rengeteg csokira, autóra, joghurtszerű tejtermékre... Szóval nálunk ez egy elgondolkodtató helyi specialitás...

    VálaszTörlés
  2. én alapjáraton meg szerettem volna nézni a world war z-t, de ha nem tolják minden nap a képembe, lehet nem mentem volna el moziba. (hanem ugye "megvettem" volna, ha már "kiadják".)

    VálaszTörlés
  3. Engem a túl agresszív reklám valahogy elkedvtelenít az adott dologtól.

    VálaszTörlés
  4. Hát, rám sem hat, meg biztos sok másik emberre sem, szóval nem annyira értem, hogyan jön ez be a reklámozónak, de biztos sikerül, hisz ha nem így lenne, nem csinálnák. Érdekes.

    VálaszTörlés
  5. Ha megfejted, Stan, szólj, engem is érdekelne! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenképp, már dolgozom az ügyön :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget