Ásítani without me

2013. július 18., csütörtök

Az ásítás ragadós, szokták mondani, azt hiszem, mindannyian tapasztalhattuk már ennek érvényességét. Bosszantó tud lenni, mikor valaki a közelemben ásít, és nekem is akaratlanul a számhoz kell nyúlnom. Legújabb elméletek szerint nyáron ritkábban ásítunk, mint télen, mert a jelenség akkor mutatkozik gyakrabban, ha a hőmérséklet nem haladja meg testünk hőjét. Nem csak emberről-emberre, de állatra, így a kutyákra is ráragadhat ásításunk, én ezt az imént leteszteltem pincsikutyával, aki a nagy ásítozásomra reagálva felkönyökölt fektéből, és nagyon furán nézett rám.

Aki még este nézi a videót, annak dupla esélye van, hogy ráragad. Remélem, mindenkire ráragad legalább egyszer ;o







És zene is, csak azért, mert.
So this must mean, I'm disgusting, but it's just me, I'm just obscene






szerk.: kipróbáltam megint pincsikutyán, és ő is ásított :D

4 megjegyzés

  1. basszus, a második sornál ásítottam XD

    VálaszTörlés
  2. Nnna, vagy vészesen unalmasan írok, vagy az olvasástól is ragad :D rám szerencsére csak az hat, ha élőben látok ásító embert :D

    VálaszTörlés
  3. én meg mondjuk álmos voltam :DD

    VálaszTörlés
  4. Egen, ez is benne van a pakliban :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget