Coccomon

2013. július 12., péntek

Az öblítőre nincs ráírva, hogy ne igyuk meg. Tételezzük fel, hogy full retard vagyok, bemegyek a fürdőbe, meglátom a földön az öblítőt, azt gondolom, milyen jó, van itthon szörp, hisz hol máshol tartanánk, mint a fürdőszobában. Boldogan kicipelem, beleöntöm pohárba, felhigítom, megiszom, és ízlik, addig művelem ezt, míg el nem fogy az egész flakon, mert bélpoklos vagyok, és képes vagyok kábé öt litert csakúgy meginni egyszerre. Ha nekem ettől nagy bajom lesz, perelhetem-e a kokolínómacit, amiért nem tüntették fel a csomagoláson, hogy nem alkalmas fogyasztásra?

Mert oké, kicsi mennyiségben gondolom, megered a has, és annyi, nagyban meg tényleg életképtelennek kell lenni, hogy megigya az ember, de akkoris.

Miközben viszont nézegettem, hogy pontosan mi történik, ha öblítőt iszom... nemm mondom, hogy meglepődtem, inkább csakkk nem tudom, mindegy, meglepődtem azon, hogy feláll egy szituáció, gyerek megiszik/megeszik valamit.

Mit csinál a gondos szülő?

a) Rácsörög az orvosra, akinek kötelessége az ezredik ilyenre is nyugodt hangon válaszolni

b) Elviszi a kórházba, ha épp nincs telefon

c) Megkérdezi a gyakorikérdéseken, ahová bárki beírhat bármit, és vár akár órákat a válaszig

Nnno tipp. De tényleg, miért?

Mindenesettttrreee most sem marad el aaalkotás nélkül a dolog, bár most csak képek vannak, az egyik csakúgy, a másik meg a realisztikus ábrázolást hivatott gyakorolni. Mivel a blogolos feltöltés után kicsit rondábbak lettek, mint amilyenek, képfeltöltés, és kattra nagy, ha van olyan a földön, akit ez érdekel.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

3 megjegyzés

  1. Ha annyira retardált vagy, hogy megiszod az egészet, nem biztos, hogy tudsz olvasni, vagyis inkább ne igya meg ikont kéne feltüntetni a dobozon.
    Ha tudsz olvasni, akkor rajta van, hogy öblítőszer, de nincs rajta, hogy szörp.
    A kicsik ellen "a gyermekektől elzárva tartandó" tanáccsal szoktak szolgálni a gyártó cégek.
    A héten angol gyakori kérdések oldalt olvastam, arra keresve a választ, hogyan távolítsam el a cementet. Az első válasz az volt: 'just move'.

    VálaszTörlés
  2. Olyan retard lennék, aki tud olvasni.

    Csak hátul van feltüntetve apró betűkkel, vehetem toroköblítőnek is.

    Csak olyan ikon van rajta, miszerint nem szabad lányoknak nyújtózkodni egy polc felé, miközben a macijuk a kezükben van.

    Megtanulsz élni vele.

    VálaszTörlés
  3. Ebben az esetben, egészségedre. Ha mindet megiszod, és nincs szerencséd, lehet, hogy már nem tudsz perelni utána :P

    Ezentúl a macimat a helyén hagyom a kispárnám mellett, ha öblítőt használok.

    Nekem eltakarítanom kell, nem költözni vagy együtt élni :D erre miért nincs senkinek valamilyen szuper trükkje?

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget