Fájó nekrofília

2013. július 13., szombat

Fffáj a fejem. A szívem túl nagy. Gyógyszert nem akarok bevenni, mert igyekszem kerülni az olyan készítményeket, régebben hacsak felmerült a gyanúja, már vettem is be receptre kaphatót, de mostanában kizárólag akkor, ha felrobban az agyam, és kifolyik a fülemen, elvégre az olyan gyakori.

Azonn gondolkodtam, hogy van ez a nekrofília dolog. Már nem nálam, de köztudottan létezik, ugye a nekrofil személy szereti magáévá tenni a halottakat. Namost fogalmam sincs, miért, de elgondolkoztam a napokban azon, hogy egy nekrofil oké, hogy holtakkal, dee hogy éli ki ezen vágyát? Mármint.. frissekkel, vagy temetőből is kiás akár, és... vagy.. hümm. Mindenesetre, ha olvas nekrofil, kommentelhet a válasszal :D

Utánaolvasva találtam egy öt éves cikkre, amiben egy 17 éves fiú (és a gyengeszívűek kedvéért tovább csak kijelöléssel olvasható, ha kiderül, hogy retard vagyok, és nem találom, hol lehet fehérre állítani a betűszínt, bocs :D ) végzett a nagyanyjával, aztán magáévá tette. (hupsz, bocsi).

Tehát ezen cikk után nem kívánom tovább ragozni a dolgot, és igyekszem nem belegondolni többet a nekrofil lét rejtelmeibe.

Az viszont megdöbbentő, hogy egy ilyen tett után mindössze 13 év börtönt kapott. Biztos nézték, hogy kiskorú, meg pillanatnyi elmezavar, és egyebek, de akkoris.. miért nem minimum 25 év a letöltendő gyilkosságra, ha az nem bizonyítottan önvédelem?

Bár kitudja, talán a nagyi kattant be, a gyerek meg.. nnnna mindegy is.


Viszont én most rákerestem guglin a "nekrofil, minimum letöltendő, gyilkosság" szavakra, szóval ha holnap kijönnek a manusok, és kivizsgálnak, nem fogok meglepődni.

27 megjegyzés

  1. Annyira jó, hogy ráérsz ilyeneken gondolkodni. De egyébként pont ma jutott eszembe nekem is egy nekrofil sztori... bár azt inkább hagyjuk..:D

    VálaszTörlés
  2. Ah, szóval te vagy az, akinek a kommentjére várok. Na mesélj :D:D

    VálaszTörlés
  3. Hála az égnek nem értek ehhez, de mindig is érdekeltek az emberek perverziói. Szebbé teszi az átlagember hétköznapjait :D

    VálaszTörlés
  4. Én csak a pulóver mániásokat tartom érdekesnek, akik ugye tetőtől-talpig beöltöznek pulóverbe, göngyölt pulóverből csinálnak mellet is, és erre élveznek :D:D egyszer régebben láttam ilyet, és baromi szórakoztatóan nézett ki :D

    VálaszTörlés
  5. Jé, erről még nem is hallottam... :D
    De erről jutott eszembe, valamelyik nap Danival újranéztük ezt a videót... Már kívülről fújom a szövegét, de még mindig kées vagyok visítani rajta :D
    http://www.youtube.com/watch?v=6S08vZazKnM

    VálaszTörlés
  6. Aójézusom...... :D

    VálaszTörlés
  7. Most rosszakat fogok álmodni. A sorozatgyilkosok.hu ehhez képest kutyaf'sza. °_°

    VálaszTörlés
  8. Csak ne gondolj a nagymamádra, meg egy fiú osztálytársadra egyszerre, és nem lesz gond :)

    VálaszTörlés
  9. Amíg nem mondtad, nem is gondoltam volna rájuk úgy... :D

    VálaszTörlés
  10. Szép álmokat (L) :) :D:D

    VálaszTörlés
  11. a blogol névtelenségébe burkolózva be merem vallani eddig titkolt szenvedélyemet, a nekrofiliát. (most elképzeltem egy anonim nekrofil csoportterápiát; "sziasztok, Géza vagyok, 19, nekrofil".)
    viccet félretéve, mint témában járatos személy, kijelenthetem, hogy elég nehéz manapság régi tetemekhez jutni, macerás dolog kirabolni egy sírt. mélyre temetik a halottakat, szóval nem olyan dolog, hogy kimegyek a temetőbe, ledobom a nem tudom hány kilós sírfedelet, majd fél óra alatt leások magáig a koporsóig.
    ahh, túl morbid a téma, hogy így elvicceskedve folytassam, szóval: általában sorozatgyilkosok szoktak a frissen megölt hullákkal közösülni (a mamám kedvenc sorozataiból legalábbis ez derül ki). na jó, komolyan, nem hiszem, hogy valaki energiát tud vagy akar fektetni abba, hogy kiásson egy tetemet a föld alól. inkább a beteg, elborult agyú emberek szoktak ilyesmit művelni, akiknek a gyilkosság kényszer, és akiknek ad valamit az, ha egy halott, magatehetetlen testtel csinálhatják.

    VálaszTörlés
  12. Mikor felbiggyesztett szájjal bólogattál, és elégedetten hümmögtél egy elgázolt macskára, sejthettem volna, hogy valami gyanús van a háttérben. Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem.

    Az én mamám csak rozalindát, meg bád szpenszert néz, de úgy tűnik, mamája válogatja :D

    VálaszTörlés
  13. nagyon szívesen, rengeteg aberrációval rendelkezek, szóval bármilyen témában kérdezhetsz nyugodtan, nagy az esélye, hogy értek hozzá.

    ó, az én nagyim magasabbra emelte a mércét, helyszínelők, gyilkos elmék... eme sorozatoknak hála hajlamos azt gondolni, hogy az ő körülbelül 700 lélekfőt számláló falujában minden bokor mögül egy gyilkos figyelő szempárja követi az embert.

    VálaszTörlés
  14. Nem köszöntem semmit, mert egy ótvar szemétláda volnék, de örülök, hogy valahogy kivetted a szavaimból.

    Addig ne aggódj, míg nem mond menő mondatokat, majd veszi fel a napszemüvegét, és a semmibe bámulva csípőre teszi a kezét kinyújtott nyakkal.

    "ezt a buktát is jól...
    kisütöttük"
    JJJJJJJJJJJJJJJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJJJJJJJJJJJJJJJJ

    VálaszTörlés
  15. "Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem." - ebből szűrtem ki a nem létező köszönetedet. no mindegy, biztos félreértettem.

    ez vizualizálva felettébb mókás, köszönöm a kellemes perceket, Szten.

    VálaszTörlés
  16. És most, hogy ezekre rákerestél, milyen facebook és google reklámokat kaptál? :D

    VálaszTörlés
  17. Ótényleg, írtam, de mivel sosem hibázok, te vagy a hülye, nem én.
    Köszö..rendes tőlem, hogy kellemes perceket okozhattam, Ven.

    Eeeezt bevallom, nem teljesen értem, mindenesetre semmilyen reklámot nem látok a böngészőben :D

    VálaszTörlés
  18. na jó, eeez durva O.O :DDD beteeeg
    egyébként meg...Vad Fruttik az első sorban ^^

    VálaszTörlés
  19. Attól tartok, és az bizony :D

    VálaszTörlés
  20. jujj... amúgy ezen, hogy e nekrofilok mégis hogyan.. ezen én is gondolkodtam már.. ^^" xD

    VálaszTörlés
  21. Valahol megnyugtató, hogy van még a nekrofilokon, és rajtam kívül olyan, aki elgondolkozik ezen :D

    VálaszTörlés
  22. nálunk valamelyik éven volt osztálytéma. hogy a faszi, aki ezt a műveletet lelkesen végezte valami betegséget elkapott, és szó szerint lerohadt neki aaa... szóval a férfiassága. aztán bele is halt. vagy ilyesmi. :D

    VálaszTörlés
  23. Ó, "szegény" :D de.. aki más vermét kiássa, a fasza esik bele :D

    VálaszTörlés
  24. ezzzz de gonosz :D:D:D

    VálaszTörlés
  25. jujj... :DDD ez övön aluli volt - szószerint

    VálaszTörlés
  26. Azért kérdeztem meg, milyen reklámokat látsz, mert a fb és a google elvileg számon tartja, mit google-özöl és keresel, és az alapján dob ki neked reklámot. Pl egyszer egy webprogramozó ismerősöm belinkelt egy társkereső oldalt, hogy ez az ő megbízása volt, ő csinálta, én rákattintottam, hogy megnézzem a kezdőoldalt, mert ugye az ő munkája, aztán elkezdtem fb-n kapni a társkereső oldalak hirdetéseit. Ugyanígy az albérlettel, de ezt az előbbivel ellentétben nem bántam.

    De ha nincs semmi reklám a böngésződön, akkor jó ad block programod lehet, mióta áttértem operára firefoxról, még nem raktam rá ad blockot, talán itt lenne az ideje.

    VálaszTörlés
  27. Ezt nem tudtam :D Krómban töltöttem le blockot, és egy deka reklámot nem látok. Egyszer ki kellett kapcsolnom, és jaj.. nagyon fura volt ismét látni a sok baromságot :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget