Filmek

2013. július 28., vasárnap

Semmi, nyár van, ebből következik, hogy meleg is, sokkal jobban szeretek fázni, sőt, kifejezetten szeretek fázni, még télen is a fűtőtt házból kinézek csak azért, hogy fázhassak, fázni jó, olyan szempontból jó, mint egy edzés, jó érzés, ha vége.

Nézegetem a filmeket, szépen sorban, az Angyalok városát sikerült rosszul letöltenem, pontosabban jól, de egy kung-fu filmet a Cage-es helyett, néztem is, hogy mi a jó isten ez, de 5 perc után kapcsoltam, hogy ez biza nem az. Bár Meg Ryant nem szeretem, nekem ezzel a bodrikutya hajjal olyan, mint egy magas kisfiú, mintha valami pedofil melegtörténetet néztem volna, de azért jó volt. Szerettem, amikor a kórházban egy vérző fejű, bolondnak tűnő idegennek elmondta a dolgozó, hol találja a nőt, akit keres. Mindek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak?

Átkozott boszorkáknak is alávetettem magam, az is aranyos kis alkotás.

3 idióta is pipa. Nem nagyon láttam még Bollywood alkotást, deee tetszett. Más volt, márcsak a hangeffektek, meg a random énekek miatt is, mint egy amcsi vígjáték, noha nem tudtam, hogy ez most mi, mert vígjátékosságába belerondított 1-2 azért rendesen drámai dolog, drámának meg túl komolytalan, de jó volt ez így.

Nem értettem viszont a filmben, hogy mi az anyámért keverik az angolt a hinduval. Konkrétan mondaton belül is váltottak a két nyelv közt.

Az utolsó mohikánt is befejeztem, mivel 20 verzió volt, a legutóbbi elé ültem le, jó volt, bár a végén olyan volt, mint mikor belekezd az ember egy hosszabb projektbe, de elfogy a lelkesedése, aztán hamar összecsapja, csak kész legyen már. A zenei montázsra történő utolsó 5 perc, ami közben azért fontos dolgok történtek, eléggé rontott az összképen, de sebaj, semmi sem lehet tökéletes.

Leon a profit tegnap fejeztem be. Tetszett, amikor Leon és a kislány elkezdte egymást spriccelni a mérgező permetszerrel, hogy az milyen jó móka :D jó, nyilván víz volt benne, mert azzal locsoltak egy csóró virágot naponta, de akkoris... permetszeres flakonnak nézett ki.

Abigél. Abbbigéél, ettől féltem a legjobban, az első pár percnél húztam a szám, hogy geez, mi a fffffúrófej ez, de aztán kibontakozott, és ez egy igenis jó film. Tudtak régen a magyarok jókat is alkotni, még ha regény alapján is. Aranyos volt, és én tudtam, ki Abigél már a felétől, háh! Szerettem. Különösen tetszett a megvilágítás, amikor a lányok szobáját mutatták este.

Most pedig Mr. Nobody van soron, ami kommenten kívül érkezett.





9 megjegyzés

  1. Ez a fura kilencvenes évek azokkal a fura frizurákkal! :D Amúgy én is nagyot néztem azon, hogy a kórházban mindig megmondták mindenféle jöttmentnek, hol van ez vagy az, és amikor az angyal ott járt éjjel, senki sem gondolta, hogy esetleg betörő, vagy ilyesmi. De elvileg arrafelé jobb a közbiztonság, kevésbé gyanakvóak, bár ugye film, és biztos nem akartam plusz jeleneteket, de azért biztos megoldhatták volna valahogy.

    Bolliwoody filmet még nem láttam, de érdekel, egyet én is megnéznék valamikor, ha ez tényleg jó, akkor ezt. Ez a két nyelv keverése fura, de sok helyen van így, ha van 2 nyelv napi használatban, és ha nem túl erősen domináns az egyik.

    VálaszTörlés
  2. Naigen, a másik a beszélgetős jelenet volt, amikor egy sötét ruhás férfinek az üres folyosón, akinek a viselkedése is gyanús csakúgy elhitték, hogy látogatni ment... :D

    Én ezt ajánlanám, aranyos kis film. Ezt a nyelvkeveredést még megértettem volna, ha valami viszonyban, mittudomén diák-diák közt angolul, tanár-diáknál meg hindu nyelven beszélnek, de abszolút összekeverték, mintha nem lenne külön szavuk az adott dologra :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan is van, hogy nincs szó az adott nyelvben az adott dologra, de gondolom, itt egyszerűbb szavakra gondolsz, nem bonyolultakra, ahol csak emiatt nem lenne indokolt a keverés. Mert van pl, hogy "serendipity:
    képesség értékes dolgok találására (ott, ahol kevéssé valószínű)", de hétköznapokban ez azért nem kerül elő.

    Az angyalos filmmel kapcsolatban, te sejtetted, mi lesz a vége? Mert én aztán totál nem.

    VálaszTörlés
  4. Nem sejtettem, deee... most nem azért, mert annyira egy sötét gondolkodású lennék, de.. mmm "ööörültem" neki, mert annnnnyira nyál lett volna, ha nem történik meg az, ami :D szóval legalább nem lett kiszámítható, és nem folyt szét a monitorom.

    VálaszTörlés
  5. Ez igaz, ugyanakkor azt is meg lehetne magyarázni, hogy pont így volt klisé, mert a halálával megmaradt a "kapcsolatuk" tökéletesnek, és nem süllyedtek bele a hétköznapokba, az már nem lett volna annyira lírai, ha pár év után szétmennek, mert már nem működik a kapcsolatuk, érted. X)

    VálaszTörlés
  6. Najó, azért ne gondoljuk túl, mert így minden filmnek szar a vége és klisé :D:D

    VálaszTörlés
  7. Pont az, hogy én túlgondolom a történeteket, ez valamilyen szakmai ártalom lehet.

    VálaszTörlés
  8. A Leon-ban az nem tetszett, hogy fogtak egy francia színészt, eljátszattak vele egy olaszt (mert az amerikaiaknak úgyis mindegy, nem?), és adtak neki egy nevet, ami még véletlenül sem olasz... mert az olasz nevek kivétel nélkül magánhangzóval végződnek. meg úgy egyébként minden olasz szó magánhangzóval végződik, de ez mellékes.
    Amúgy jó film. Örülök, hogy tetszett.

    VálaszTörlés
  9. Engem ez nem zavart, részben azért, mert fel sem tűnt, részben meg szintén ezért :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget