Minek nevezzelek?

2013. július 30., kedd

Szeretnék egyszer megtanulni úszni.


Repülőn is szeretnék ülni.


Nem fogom megérteni soha, miért iszik valaki napi 1-nél többször kávét. Hacsak nem cukrozzák tele, az íze borzalmas.


Van finom fekete is?


Kiskoromban az égboltot egy felhőn lévő, színes boltnak képzeltem el, ami nem tudom, mit árult, de eget azt nem.


A bibliai paradicsomot is egy hatalmas paradicsomnak képzeltem, amiben Ádám meg Éva szerencsétlenkedik.


Örülök, hogy nem hívnak Erzsébetnek. Jézusom, de utálnám. Nagyon-nagyon.


Hideg kólával álmodtam.


A kishal kiugrott vízkicserélés közben a kanálból, amivel egykor mosóport adagoltak, asszem. Direkt ügyeltem, hogy ne tudjon. Ha 10 másodperccel később veszem észre, vége. Így csak lemerült az aljára, mint egy rönk, és tegnap óta nem mozdul.


Biztos pihen.


Nem igaz, lemerülés után felélénkült.


Miért hazudok az embereknek? A kegyes hazugságokat még elnézem magamnak, de van, hogy oka sincs.


Telefonról írok. Ha ezt betudom blogolni mentés nélkül, csoda.


Mi is volt mindez?


Hogy lehet menteni?


Megvan.

12 megjegyzés

  1. hm, az égboltos rettentően ismerős. ugyanezt képzeltem kiskoromban. :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nem tudsz úszni? Mert úgyis mindenhol leér a lábad?

    Először nem esett le az égbolt, hogy miért bolt, de most már igen. XD Amúgy én azt hittem, gondoltam, hogy a felhőn pónik laknak, mint a rajzfilmben, de ez még a régi my little pony volt, nem az a mostani borzadály. És akkor néztem fel a felhőre, az égre, és vártam, hogy meglássam őket vagy hogy (vissza)integessenek. X)

    VálaszTörlés
  3. :D sok dolog volt akkor máshogy, mint a fapados járat, ami szerintem rengeteg gyereknél jelentette/jelenti azt, hogy fapadok vannak a repülőgépen :D

    Sajnos nem, nem jártam gyakran strandra, ha voltam is, nem azzal foglalatoskodtam, hogy ússzak :D végülis sok helyen, igen, ha bedobnának egy óceán közepére, szerintem megfullnék, de amúgy igen, 2 méterig még jó vagyok :D

    :D aranyos lehettél, ahogy integetsz a felhőknek szüntelen, és vársz.

    VálaszTörlés
  4. Jó úszó én sem vagyok, nem mennék be olyan helyre, ahol nem ér le a lában, max csak medencében, mert annak közel van széle. De nem is szeretek annyira vízben lenni, ne mis voltam az utóbbi években.

    VálaszTörlés
  5. olyan költői tudsz lenni.

    VálaszTörlés
  6. Valahányszor rád gondolok, előtör belőlem művészi énem.

    VálaszTörlés
  7. megtiszteltetés egy ekkora művész múzsájának lenni... a bejegyzéseid élettől lüktetnek, fel nem tett kérdésekre válaszolnak, és az ember lelkét összerántva ingatják meg a hitet mindenről, amit eddig gondoltunk... fantasztikus. minden elismerésem.

    VálaszTörlés
  8. Vannak hibáim... az egyik, hogy fantasztikus vagyok.

    VálaszTörlés
  9. a kávé finooom... sok cukorral, pici tejszínnel és soook tejszínhabbal :DD
    az Erzsébetet én is utálnám. Bár megnyugtat, hogy elég szar a rendes nevem is.

    VálaszTörlés
  10. Egyik ismerősöm azt gondolta kiskorában, hogy a hajléktalanok azért hajléktalanok, mert nem tudnak lehajolni.
    Én pedig értetlenül álltam a hálószoba gondolata előtt, és nem tudtam mást kitalálni, mint hogy az emberek lusták takarítani és minden csupa pókháló. Nálunk nem is volt hálószoba, csak gyerekszobák meg felnőttszoba, ez egy sokkal higiénikusabb megoldás volt:D

    VálaszTörlés
  11. Persze, agyoncukrozva minden finom, még a kirántott hús is, csak hamár annyi cukrot eszik az ember, inkább energiaital, tök mindegy, mitől károsodik :D
    Nos, mindenkit más nyugtat meg :D

    :D:D a hálószoba szót itt sem használjuk nagyon, van nagyszoba, ennek meg annak a szobája, és kész is :D

    VálaszTörlés
  12. Én a kávét kb 1:3 arányban iszom tejjel, meg 2 teáskanál cukorral. Így finom, de nem túl édes (nem is keserű) és nem hizlal annyira mintha 4-5-tel tennék bele. Mondjuk a hatása sosem marad el :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget