Önkormány

2013. július 31., szerda

Voltam az önkormányzaton, mert lejárt a személyim májusban, és már illő volt elmennem. Izzadtam, mint  kurva a gyóntatószékben, míg leértem, meg vissza.. Mindig meglep az az épület. Azt gondolná az ember, hogy egy önkormányzat azért úgy-ahogy rendben van, ennek ellenére látni, hogy nem nagyon hozzák rendbe az elromlott dolgokat, a kilincset is óvatosan kellett lenyomnom, mert félig már kivolt jöve a helyéről. 

Természetesen nem gondoltam arra, hogy épp ebédidő lesz, így mikor küldtek a postára csekkel, már jelezték, hogy csak 50 perc múlva térjek vissza. Nyilván jár nekik is az ebédidő, de akkoris rossz belegondolni abba, hogy aki esetleg másik munkahelyről eljárhat ebédidőben, és szeretné akkor letudni a kicsiny ügyeit, nem teheti meg, mert az önkormányzaton is épp szünet van, szóval vehet ki emiatt egy napot.

Mindenesetre a személyit egy hónap múlva megkapom, a fotóm... mmm rólam eleve nehéz, isssszonyúan nehéz jó képet csinálni, hát még ha igazolványképről van szó, és amúgysem szeretem bámulni a fejem, szóval csak azt néztem meg, nyitva van-e a szemem, bár nyilván szólt volna, ha nincs, és rámondtam a jót. Igaz, miért is ne mondtam volna, nem kezdek el ott babrálni a hajammal, hogy csodás legyek, így volt anno a középsulis tablón is, kattintott kettőt, megmutatta, már az elsőnél mondtam, hogy jó lesz, és ágyő. Nemm kombinálom túl ezeket, elvégre csak egy fotó, még ha taabló is, vagy igazolványkép. Nem leszek boldogabb ember attól, ha jól mutatok egy fotón.

Odafele, visszafele is vettem energiaitalt, szóval a hányinger is rám jött a tömény íztől, de azért persze megittam, mert váj nát. 

9 megjegyzés

  1. A személyis képem nekem is borzasztó... még a fotót felvevő nő is azt mondta, hogy őőő, inkább próbáljuk meg másodszorra is, de az is nagyon rossz lett. Hát, még nézhete 2020-ig. X) Amikor a múlt héten voltam útlevelet megújíttatni, na, az rólam az első elfogadható igazolványkép, nem is tudom, hogy sikerült nekik, de örülök. X)

    VálaszTörlés
  2. :D milyen kedves teremtés...

    VálaszTörlés
  3. Mindig hisztiztem ilyenkor, hogy addig fotózkodunk, amíg jó nem lesz. Aztán egyre rámondom az áment, majd amikor kijön a kép, ugyanolyan szar, mintha nem könyörögtem volna érte fél órát.
    Aztán amióta ilyen kudarok értek, én is rávágom mindre, hogy jóóvanaz.

    VálaszTörlés
  4. Hát a komment felét megírtam aztán elküldte magától. Hát milyen világban élünk... :D Szóval ja, hisztiztem, de már nem, így a mostani igazolványképemen úgy nézek ki, mint egy albán menekült, és bárki meglátja visítva, sírva, seggét a földhöz verve röhög.
    Amúgy a "kurva a gyóntatószéken" nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés
  5. :D én előtte csak azt a kicsi hajat tettem fül mögé, hogy azért mégse legyen már annyira csöves kinézetem, de nem izgattam magam rajta, csak fotózzon hamar, és adja ide, hogy aztán lefordítva beletehessem az irattartómba :D

    Azt hittem, ezt a gyóntatószékes dolgot már minden 2. ember ismeri :D
    ... de akkor te vagy az első :o

    VálaszTörlés
  6. Hú hát én még nem hallottam, de biztos igazad van és én vagyok kultúrbarbár :D

    VálaszTörlés
  7. Te kis mmműveletlen :D

    VálaszTörlés
  8. én se hallottam még... :P
    amúgy vicces, most csináltattam új útlevelet, s itthon nézem, hát nem feláll a hajam hátul de nagggyon?! :DD

    VálaszTörlés
  9. :D:D kellemetlen lehet, menj be reklamálni, hogy tuuuti fotosoppolták :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget