Tsűtsűtsűtsűtsűtsű

2013. augusztus 1., csütörtök

Ah. Örökérvényű szabály, hogy alváskor próbálj meg ne felfigyelni arra, hogy kint esetleg ciripelnek a tücskök.  Asszem, nekem ez ma nem fog menni, van egy az ablakom alatt, ami szerintem tücsök nyelven üvöltözik. Legalábbis, ha tücsök lennék, és üvöltözni szeretnék, akkor tuti ilyen hangot hallatnék. Olyan, mintha az ablakomban lévő virágnál lenne, amit amúgy utálok, mert nem tudom tőle rendesen lehúzni a redőnyt, és a résen bemászhat egy.. mi az a bugyuta vallás, amelyik házról-házra jár, és hare krisnáznak állandóan? Túl hirtelen akartam írni... jehova, az, szóval bemászhat egy jehova, hogy isten nagyhatalmú igéjét hirdesse. 

Viszont megnéztem, és nem innen jött, kimenve pedig úgy hallottam, hogy bent van valahol a nagy zőccségben, ahová be nem megyek este, igazából nem tudom, miért, nyilván nem ugrik rám egy jegesmedve, de akkoris kihagynám, hogy sötétben botorkáljak ott. Szóval kénytelen leszek ablakot csukni, mert ez valami hihetetlenül hangos.

.. vagy talán kimegyek én is üvöltözni, hátha megijed. 

2 megjegyzés

  1. Szeirntme a jehova nem hare krisnázik xD

    VálaszTörlés
  2. bokoládé csárány2013. augusztus 17. 6:53

    hát nem is árt félni ezektől a dolgoktól! hozzám múltkor egy rappelő rabbi ugrott be! alig bírtam kikergetni! szégyen, hogy mennyire elszemtelenedtek ezek a pípölök OAO

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget