Torkosborz

2013. július 25., csütörtök

Vékonyodott a nyakam, mert már betudom gombolni az ingem legfelsőbb gombját úgy, hogy nem zavar különösebben, és kapok levegőt. Nem mintha beakarnám, de egyszer kipróbáltam, mennyire nézek ki benne nyomorultul, aki azt hiszi, menő, ha begombolja teljesen az amúgy hétköznapi viseletes ingét. Ami lehet negatívum is, mert ha az utcán megtámadnak, és nem késelnek meg, nem lőnek le, hanem elkezdenek ott helyben jól megfojtani, akkor könnyebb dolguk lesz, mint volt, tehát élhetem rettegésben az életem, valahányszor kilépek az ajtón.

Remek.

Kedves jutyub nem tette elérhető az országunkban (???) az általam feltöltött rendes verziót, de erre rábukkanva nem is tudom, melyik a jobb. A lényeg, hogy ZSÁKMÁNYÁLLAAT MÁJÁT MOSSÓÓÓD EGY NÉVTELEEEN PATAKBAN . . .





2 megjegyzés

  1. hali! itt jártam
    ui:elsorvadt az agyad és már nem kell olyan erős támasz a koponyádnak. ez megmagyarázná miért fogytál a nyakadból
    wilfredről nem ejtesz szót?

    VálaszTörlés
  2. Kedves tőled, hogy jelzed itt jártad, mintha egy kocsmában vésnéd bele a pultba.
    Hmm azt kell, hogy mondjam, ez egy tökéletesen logikus magyarázata lenne a dolognak!
    Wilfredről majd akkor, ha vége az évadnak, és meg is néztem szépen, ahogy azt kell.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget