game over

2013. július 23., kedd

Aaa, lefújtam a darazsakat. A biztonság kedvéért pulóver fel, sapka a fejre, kesztyű, és még sál is, hogy ne nagyon legyen a szememen kívül máshol elérhető a felszínem, de nem tanúsítottak különösebb ellenállást.

Viszont most bűntudatom van, mert oké, hogy csak darazsak, de szerencsétlennek nem vertük le a fészkét, még mikor csak ő volt itt, csak aztán hozta a haverjait, és  egyre bővült az egész, ami már annyira nem volt mókás. Ah. Nem szeretek ártatlan, tudatlan dolgokat megölni, ami nem idegesít fel, mert egy szúnyogot, meg hangyát, esetleg legyet báármikor, de csóri darázs csak élni akart. Viszont azt sem akartam kivárni, hogy véletlen olyan mozdulatot teszek nappal, és egyszerre támad meg 11-12 darázs, szóval szükségszerű volt már, főleg, hogy ahogy most közelebbről is megnéztem, már nagyban bővült volna a fészek.

Folyt mindenhonnan a darázsírtó, 400 ml-ből 350-et gondtalanul fújtam rá.

(igen, számoltam közben, hány mililitert fújok ki) 

4 megjegyzés

  1. De hát végül is ti voltatok ott előbb, a darázsék jöttek illegálisan területet foglalni hozzátok, nem ti kezdtetek el építkezni az ő házuk mellett.

    VálaszTörlés
  2. Mindenesetre kár, hogy a "menjetek innen elfele" és társaiból nem értenek :D

    VálaszTörlés
  3. No igen. Ezt simán meg lehetett volna oldani diplomáciai síkon, de úgy tűnik, nem voltak rá nyitottak.

    VálaszTörlés
  4. Pedig esküszöm, mindent megtettem. Kimentem egy pódiummal, öltönyben, szónokoltam nekik, hogy hagyják el a területet, különben drasztikusabb lépésekhez folyamodok, azonban nem hatotta meg őket, így kénytelen voltam népírtani.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget