Filmajánló kérelem erotikus Tumblr-el

2013. július 21., vasárnap

Kérnék 1-2 filmcímet, ami esetleg kedvenc, vagy csak szimplán szereti valaki valamiért, mert noha választék lenne bőven, nem szeretek teljesen ismeretlen filmbe belekezdeni úgy, hogy ne hallottam volna róla 1-2 szót előtte :D

Megszeretném majd a közeljövőben nézni a Schindler listáját. Nem volt még hozzá szerencsém, és asszem, ez is olyan film, amit érdemes megnézni legalább egyszer, remélem, nem fog csalódást okozni. És hamár "kötelező" filmek, illene befejeznem a Harcosok klubját, amiből lenne még 30 perc, és 2 hete húzom.


Ééés elltörlik Tumblr-ön az erotikus képeket. Ah, végre. Persze egy nőről készült olyan kép szép és jó tud lenni, de én szerettem az oldalba beütni a weird szót, és nézegetni, sajnos sokszor botlottam bele egy tevotált férfiba, aki sátrat állított, a ponyva nélkül, és VÁV. Detényleg...





27 megjegyzés

  1. Legutoljára a City of Angelst néztem meg, mert sokan emlegették már, és még sose láttam. Nagyjából ismertem már a sztorit, de az volt a jó, hogy nem tudtam, mi lesz a vége a filmnek. Amúgy tényleg nem kedvelem a romantikus filmeket, még a romantikus(abb) vígjátékokat sem, de ez tényleg tetszett, még a Practical Magic az, ami tetszik, mindkettőben van valamilyen "természetfeletti" elem, ami érdekessé teszi a sztorit. De gondolom nem ilyet szeretnél nézni (?).

    VálaszTörlés
  2. Hmmm. Meghatározott kategória most nincs, még sci-fi-t is nézek, ha azt mondják, nagyon jó, pedig az olyan filmek nem a szívem csücskei :D szóval köszönöm, szerintem az utóbbi lesz az első, amit bepróbálok, és aztán az elsőhöz :D asszem, ez a Travoltás alkotás, ő meg nem olyan pocsék színész.

    VálaszTörlés
  3. Melyik Travoltás? Amúgy igazából nem vágom, ki az, eléggé műveletlen vagyok rendezők terén, azt tudom, hogy Spielberg pl, és akko rmég Joel Schuemacher az Operaház Fantomja film miatt, de itt megállt a tudományom. A másik még a Tarantino, akit mindig emlegetnek, ja, meg Woody Allen, na, tőlük sem láttam még filmet, vagy ha igen, nem tudok róla. Pedig biztos érdekes lenne, ha odafigyelnék ezekre egy kicsit.

    VálaszTörlés
  4. Ah nem Travolna, hanem Nicholas Cage van ebben :D csak feszt keverem ezt a filmet Travolta angyalosával, a Michael-el :D

    VálaszTörlés
  5. Ó, szent ég, arról szerintem vannak még valamilyen homályos emlékeim abból a korból, amikor még kisebb voltam és néztünk tévét, és több filmet láttam részletében, és emlékszem, hogy nagyon morbid volt és nagyon nem tetszett az az angyalos valami, ha az az.

    VálaszTörlés
  6. felhőatlasz, életrevalók, 3 idióta, gettómilliomos :)

    VálaszTörlés
  7. Sajna azt is csak ajánlókból láttam eddig :D


    Pipa, pipa, köszi, pipa :D

    VálaszTörlés
  8. Emlékszem, hogy még te küldted át nekem a torrentet, amikor a Felhőatlaszt néztem.

    VálaszTörlés
  9. az utolsó mohikán:)

    VálaszTörlés
  10. Mert egy kedves, jószívű ember vagyok. ... :D

    Hmmhmhmhm. Bepróbálkozom vele, köszönöm :D

    VálaszTörlés
  11. Sosem kételkedtem benne. XD

    VálaszTörlés
  12. A Leon, a profi-t láttad már? Nekem most az az aktuális kedvenc.

    VálaszTörlés
  13. Ah azt sem, pedig kedvelem Reno fejét :D

    VálaszTörlés
  14. Keith
    Nagyfiúk
    Másnaposok
    Stay Alive: Ezt éld túl!
    Nem fogadott hívás
    Ismeretlen hívás
    Abigél
    A megmentő
    Ház az erdő mélyén

    nekem ezek bejöttek :D

    VálaszTörlés
  15. Hhhű :D 2-3 megvolt, stay alive-ot elkezdtem, dee mmáh, a többit bepróbálom, köszi :D

    VálaszTörlés
  16. Az arany iránytű
    A hívás
    Csillagpor
    Fay Grim
    Volver
    Sült, zöld paradicsom
    Az eltakarítónő
    Balfácán (a Pierre Richardos)
    Fogd a pénzt és fuss (ha már Woody Allen szóba került)

    VálaszTörlés
  17. Ah, adtatok jópár ötletet, köszönöm :D:D ezek közül egyet sem láttam még :o de a sült, zöld paradicsom, az aztán vonz xD

    VálaszTörlés
  18. A Csillagport inkább olvasni érdemes, a többivel egyetértek. Vagy Az arany iránytű nem biztos, hogy tetszene. Nekem tetszett, de pici voltam amikor láttam, és nem véletlenül nem forgattak neki folytatást... mert egyébként könyvsorozatból indult és még 2 rész lett volna.

    VálaszTörlés
  19. A Schindler listája tényleg nagyon jó film, ne hagyd ki! Bár, ha nem csak megnézed, mint filmet, hanem bele is gondolsz, akkor elég kemény mozi. Sin City, ha még nem volt meg... érdemes rá időt szakítani.

    VálaszTörlés
  20. Amikor még szerettem az ilyen filmeket, megakartam nézni a csillagport is, iránytűt is, szóval szerintem fogom őket pótolni :D

    Igen, kicsit ezért is tartok a Schindlertől, mert néztem én már nehéz filmeket, de nyilván nem áll fel olyan könnyeden és kellemes érzéssel az ember utána a székből. Sin City érdekelt még amikor kijött, ami azt illeti, sok filmmel vagyok így, amik végül elfelejtődnek, szóval köszönet, még nem láttam :D

    VálaszTörlés
  21. Filmkatalógus vígjátéknak is sorolta a horror mellé, azt mondjuk nem értettem, mert előzetes alapján nem tűnt olyannak, amin jókat fogok kuncogni. Köszönöm, nem szeretem a horrorokat, de ezt bepróbálom majd :D

    VálaszTörlés
  22. american psycho, alpha dog, city of god, the book of eli

    VálaszTörlés
  23. Khhhöszönöm :D

    VálaszTörlés
  24. szívesen te kis ostoba

    VálaszTörlés
  25. ha a fight clubbal szenvedsz, akkor lehet, hogy jobb, ha nem hallgatsz rám, mert én imádom azt a filmet (meg a könyvet is), de: la haine, pulp fiction, django unchained, annie hall, fear and loathing in las vegas, no country for old men, midnight in paris, american beauty, trainspotting, everything is illuminated, scott pilgrim vs the world... szerintem.

    VálaszTörlés
  26. Abszolúte nincs bajom a filmmel, a hiba bennem van, mert általában este, már ágyból filmezek, amikor már álmos vagyok, ergo hamar bealszom rajtuk :D szeretem a drámákat, sőt, szóval mindenféleképp befogom fejezni.

    Hű, köszönet, ponyvát és djangot már láttam, a nem vénnek valót épp 1 hete terveztem be, de megnézésig nem jutottam, félelem és reszketés is érdekel már egy ideje, de valahogy még az sem került sorra, amerikai szépséget aztttt régebben, de láttam, a többinek utána kell néznem :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget