wtf

2013. július 21., vasárnap

Megint sikerült összeálmodnom valamit, bár most kevésbé szürrealista az egész, vagyis annak az, de nem annyira, mint amit az agyam összealkot. Most csak egy motrom volt, és ismerősömmel mentünk valahová, ő ült hátul, gondoltam, bemegyünk egy faluba, de az út oda nagyon ramaty, így sikeresen levezettem a járgányt a dombról, egy fának csapódtunk, ismerősömnek leszakadt a két lába, két karja, sőőőőt, még a feje tetejéről is hiányzott egy rész, mintha lézerrel vágták volna el, először azt hittem, nekem is leszakadt egyik karom, egyik lábam, de nem, csak beütöttem a fejem, juhéj.

Aztán vágás, osztálytalálkozó, az áldozat is ott, örültem, hogy sikeresen visszanőtt keze-lába-feje. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget