dkdjskkr

2013. augusztus 15., csütörtök

Borzasztó nagy szemétségnek tartom, hogy ha az ember hideg itallal akar magának jót a melegben, fájdalma lesz.

Szeretném kipróbálni, milyen a temetkezési vállalkozó munkakör. Igazából sok olyan munkát szeretnék kipróbálni, amibe bele sem gondol az ember, milyen lehet pontosan, "természetesnek" veszi. Majd alkotok valami tévéműsort, más lehetőségem nemigen lenne ennek véghezvitelére. Milyen vidám epizód is lenne a temetkezéses, ahogy önfeledten locsolnám szét a halottból leszívott vért, és megkóstolnám, majd sugárban hánynám le a falat, hisz mindent a nézettségért.

 Elkezdődött a Breaking Bad utolsó évada. Szerettem volna a nyitót élőben nézni neten keresztül, előtte 5 órán át néztem az adást, vagyis hallgattam, mert mentek az előző évad ismétlései, ám amikor már kezdődött az új rész, kaja bekészítve, ééés megszakad. Nem voltam boldog. 

15 megjegyzés

  1. Nem értem, miért van oda mindenki a Breaking Badért, tele van vele az internet. De hol nézted, most adják magyar tv-ben is?
    Ha jól tudom, arról szól, hogy egy hapsi rákos lesz, elmegy kemóra, de nem használ, meg fog halni, ezért cristal meth-et készít, hogy pénzhez jusson és gondoskodjon a családjáról. Most nekem erről megint nagyon népszerűtlen véleményem van. X) Ez egyrészt megint erősíti az emberekben a kemo bizniszt, hogy ez egy természetes dolog. Meg valahogy középpontba kerülnek a drogok, az illegális biznisz, hogy mennyire menő, pedig ezeket tiltja a törvény és nem is véletlenül. És persze itt is valamennyire a család van a középpontban, a szent és sérthetetlen amerikai család(apa), aki mindig a helyzet magaslatán áll... Hát, biztos csak én nem értem. X)

    VálaszTörlés
  2. Az Odaátban két felnőtt férfi hitelkártyacsalásból él, és az étrendjük nem áll másból, mint hamburger és sör.

    Az így jártam anyátokkal legnépszerűbb karaktere egy férfi, aki minden nőnek hazudik, külön könyvet ír arról, hogy lehet lefektetni a kiszemelt áldozatokat, és középkorúan még lézerharcol.

    Simpsons, American dad, Family guy, értelmi fogyatékos családapák (1 kivételével) minimálbéren, az egyik egész nap sörözik, a másik mindenkit megver, a harmadik mindenkit kritizál.

    A Boardwalk Empire-ben gengszterek lövik le egymást, és ott fúrják meg a másikat, ahol csak lehet, ha összetartanak, azt is érdekből teszik.

    Trónok harca, azért, hogy elérj valamit, használj ki másokat, ha kell, nyírd ki őket, csak hogy megkapd a jutalmad.


    ... dexter laboratóriuma, bunkó kisfiú, aki folyamatosan okoskodik, és elkülönül a családjától, pindúr pandúrok, egy férfi létrehoz magának három kislányt, pokémon, menj el otthonról már 13 évesen, és ess gyűjtőszenvedélybe, bátor, ed, edd és eddy, nem számít, ha hülye vagy, és mindenki utál, keress magad mellé egy szellemileg visszamaradott, és egy agorafóbiás társat.


    Nem szabad úgy leülni valami elé, hogy belegondolunk, ez most miféle üzenetet közvetít, mert a végén te leszel az az anyuka, aki becsattog majd az oviba/iskolába fröcsögve, hogy az ő kicsikéjének miért vetítették le a fecsegő tipegők filmet, hiszen abban folyamatosan elszöknek a porontyok. Ha így kezdesz el nézni valamit, akkor csak az éjjeli kandallótűz tűnik jó műsornak, noha a tűz veszélyes, de akkor ott az akvárium, ami arra buzdíthat, hogy tarts halakat, de ha valami miatt megdöglenek, csak csalódsz magadban, és nagyon rossz lesz neked.

    Amúgy adják az rtl-en is, vagy adták, nem tudom, most fut-e, csak a szinkron halálosan borzalmas, szóval neten kerestem az adott csatornához stream-et.

    VálaszTörlés
  3. Hm, talán értem, mire akarsz kilyukadni, mindenképp érdekes az ellenvetésed. Amiket felsoroltál, ezekből egyedül a Family Guyból és a HIMYM-ből láttam részeket. Szerintem a Family Guynál eléggé világos, hogy parodizál, de a sorozatoknál szerintem nem, max akkor, ha sitcom. Nyilván arról is külön cikket lehetne írni, milyen hatással van Barney az emberekre, de nekem pl vicces volt, amikor néztem, nem vettem személyes sértésnek a karakter mivoltát. XD Bár most már nem nézem több mint egy éve.

    Valahogy nem csak a story számít, tehát nem csak a "mit", hanem a "hogyan" is, szóval szerintem a dexter laboratóriuma, pindúr pandúrok meg ess nem károsak, bár biztos vannak, akik rossznak tartják ezeket is.

    "Nem szabad úgy leülni valami elé, hogy belegondolunk, ez most miféle üzenetet közvetít" X) Nem tudom, mennyire értetted ezt poénból, de szerintem pont az lenne a lényeg az életben, hogy tudjuk, minek mi az üzenete, és olyat vigyünk be, ami oké nekünk. Amit szellemileg beviszünk, az ugyanolyan táplálék, szerintem még fontosabb, mint a fizikai táplálék. Ez nem azt jelenti, hogy mindig mindent agyon kell elemezni és csak olyat nézek meg, ami totál politikailag korrekt és nem viselek el semilyen hülyeséget, stb, de azért nem sok az, amit tényleg megnézek, mert vannak olyan dolgok, amik egyszerűen nem esnének jól, mint ahogy a pacalpörköltet sem szeretem. És itt most nem valami felnövekvő generációra gondolva mondtam el ezeket, hanem a saját lelki békém és jóérzésem miatt, és igen, ropogó tűzbe bámulni biztos tök jó lehet néha (bár nem panelban :D).

    De ki akarom hangsúlyozni, hogy ez most tényleg csak az én véleményem, és tényleg nem kell mindenkinek úgy gondolkodnia erről, mint nekem, viszont nekem tényleg határozott véleményem van ezekről a dolgokról, de azt sem mondom, hogy ez semelyik irányba se tudna változni egy kicsit sem. Nem tudom, hogyan csinálnám, ha szülő lennék, a gyereket ne lehet mindentől megóvni, egy idő után van szabad akarata neki is, de ha jó instrukciókat kap a legfontosabb kiskori években és jó példát lát, akkor ő is tud majd törekedni az egyensúly megtalálására, bár olykor áteshet a ló különböző oldalaira. De hát nem tudom, hogy megy ez, nem is szeretnék én gyereket.

    Amúgy nem tudtam, hogy megy a rötölön, hát, azért még mindig minőségibb sorozat, mint a Barátok Közt, gondolom, mert annál nemigazán van lejjebb. X)

    VálaszTörlés
  4. Persze, értem én, csupán aki hülye haljon meg alapon mindig lesznek olyanok, akiknek nincs saját személyiségük, és elkezdenek utánozni valakit, akit a tévében láttak, hiszen az a gyerek is kiugrott a negyedikről, hogy majd a varázsfelhő elkapja, mint a dragon ballban. A Breaking Bad kiemelkedik a jól megírt párbeszédeivel, a karakterfejlődéssel, és a történettel is, noha nyilván "kémiatanárnak rákja lesz, oszt' elkezd drogot gyártani, hogy a családja ellegyen" alaptörténettől így leírva kb senkinek nem jönne meg a kedve hozzá, de ha belenéz az ember, és fogékony a drámára, nem egy lövöldözéssel teli sorozatra vágyik, akkor igenis remek választás.

    VálaszTörlés
  5. Igen, az tuti, hogy jól meg van csinálva a sorozat, nem egy barátok közt. :D És igen, pont ez az, hogy emberfüggő, mennyire "akciódús" "szórakozásra" vágyunk, hogy mit akarunk "bevinni".

    VálaszTörlés
  6. Mármint ezt úgy értem, hogy akármelyik sorozatot kritizálom, sose a forgatókönyv, párbeszédek, operatőri munka, fényképezés minőségében kételkedem.

    VálaszTörlés
  7. Csak az ilyen sorozatoknál nem szabad az üzenetet nézni, a gyerekmeséknél igen, de ne egy sorozat tanítsa már meg az embert arra, hogy a barátok fontosaaaak, hogy a drog roossz (m'kay?), meg a többi sablon dologra. Legalábbis nem hiszem, hogy valaki az így jártam anyátokkal miatt kezdi el értékelni a barátait. Csak le kell ülni elé, és élvezni a műsort.

    VálaszTörlés
  8. Nem kell végül is tanítania egy sorozatnak, ugyanakkor szerintem érdekes elgondolkozni azon, hogy ha totál rossz "üzenetet" közvetít és még gyakori benne az erőszak is, akkor vajon miért nézzük? És nem csak az, hogy miért nézzük, hanem miért olyan hihetetlenül népszerű? És miért pont ezt tartjuk szórakoztatónak? (Költői kérdések.)

    VálaszTörlés
  9. Szia! én is szívesen kipróbálnám a temetkezési munkakort, de csak ha gyerekek temetkezéseirol lenne szó!

    VálaszTörlés
  10. Nnna, jólvan akkor.

    VálaszTörlés
  11. Sok kisgyereket is kívánok neked a blogszulinapodra. :-)))

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a jókívánságokat.

    VálaszTörlés
  13. Ah! Temetkezési vállalkozó! Az az:D A minap nagyon sokat gondolkodtam rajta, de csak az jutott eszembe, hogy "halottasító", meg "temetésintéző", de nem sírásó. Köszönöm az információt:D

    VálaszTörlés
  14. http://31.media.tumblr.com/242fa382e4ea0b954587db37a27105a0/tumblr_ms1i1bK83t1qkvbwso1_500.png
    :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget