Hajnali Hold hideg szőlős pincsipisivel

2013. augusztus 3., szombat

Olyan ritka szép volt tegnap a Hold, ahogy sárgán csillogott, szinte olyan érzésem volt, hogy ha közelebb lépek hozzá, jobban látom, mintha megfoghatnám, olyan csodásan világította meg a Nap, mintha egy tökéletes festményen lett volna, amit megálmodtak valamikor.

A hajnal illata pedig nem hasonlítható semmiéhez, az az üde, friss, illat, amit öröm beleszippantani az orrunkba, ami magában hordozza az emberek korai fáradtságát, a tompa színek, a gerlék még álmos beszélgetése, ahogy jó reggelt kívánnak egymásnak, mind-mind csodálatos. Ha van mennyország, akkor ott ilyen illat lehet. Vagy gyros illat.

Van szőlős bomba is már, aminek szőlős bomba íze van. Elkeseredve tapasztaltam, hogy a 250 milis kiszerelés elfér a kicsinyke poharamban, így megtudtam, hogy egy pohárnyi üdítőért fizetek 170 forintot, és hogy a poharam űrtartalma 250 mili.

Pincsikutya tegnap befeküdt a szobámba, tudom, hogy így nem lehet felfogni az egészet, de ha az első szólításra nem figyel, mindig dobban egyet a szívem, hogy úristen, talán most jött el a pillanat, nem tudom, hogy fogom fogadni, ha egyszer majd nem mozdul meg többé, mert lássuk be, már koros, és bármikor, de ezt nem részletezem, mert ennyi gondoalt is könnyeket csal a szemembe.

Kifogyott a jégkockatartóm, szóval tehetek be újabb adagot, amíg meg nem fagy, innék állandóan MI A FASZOM ZÜMMÖG darázs volt, kihajtottam, tehát innék állandóan valamit, amiben jégkocka van, de ha megfagyott, elfelejtem napokra, hogy tettem be a fagyóba. Kéne egy olyan hűtő, ami tud csinálni, az tök menő, hogy csakúgy tosz nekem annyi jégkockát, amennyit akarok. Drága egy olyan hűtő. 40ezer egy kis ratyi, szóval nem nézegetem tovább az árakat, mert úgysem lesz véve.

Boltba menet hallottam, ahogy a szomszéd lány kiabálja, "siess, pisilnem keeelll". Igazából bele sem gondolunk, mi minden hallatszik ki a házból nyitott ablak mellett. 

2 megjegyzés

  1. ebbe az ablakba én már sokszor belegondoltam, főleg, mikor tesóim üvöltöznek, s még a sarokról is hallom. ezért éneklek a konyhában. az legalább az udvarra nyílik. :D

    VálaszTörlés
  2. Én annyira nem, vagyis ha nyitva az ablakom, én sem hangoskodom olyan nagyon, de úgy nem esett le, hogy nyitott ablaknál még a suttogás is kihallatszik, szóval mégjobban visszafogom magam :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget