Mi

2013. augusztus 29., csütörtök

Egy hete fáj a hasam alja. Utánanéztem a neten természetesen, hogy ott olyan hasznos, orvostudományilag korrekt dolgokat találni a betegségekről, hogy bele kell dögleni.

Vagy menstruációs görcs, vagy méhen kívüli terhesség, de persze az is lehet, hogy premenstruálok. Esetleg vakbél. Majd ha jelentkezik több tünet is, akkor talán meggondolom az orvost, addig fájjon csak. Ennek a lehetőségnek is utánanéztem, igazából tök aranyos, hogy beírják az oldalra, hogy nyugi, a vakbélgyulladásnak csupán 1%-a végződik halállal, köszbazmeg, tökre lenyugodtam, hogy csak 1%.

Kaptam aranyhalat is, Sztrapacska a neve. 

5 megjegyzés

  1. Huh, rég nem láttunk itt, jó, hogy jelentkeztél!

    VálaszTörlés
  2. Hogy-hogy csak 1%? Úgy tudtam, az esetek többségében nem múlik el magától... Talán a műtét melletti kockázat 1%?
    De nyugalom, amíg nem lázasodsz be, nem rúgod az utolsókat.

    VálaszTörlés
  3. HOGY A KURA BÜDÖS MOCSKOS SAJTKRÉMBE MÁRTOGATOTT TEKNŐSÖKETTOSZÓ NUTELLÁBANFÜRDŐZŐ RÉZFASZÚ LÓBASZÓ PÁVIÁNFASZVERŐ GECITMAJSZOLÓ KUTYÁTLOVAGOLÓ ÁLARCBANMASZTURBÁLÓ KÉMÉNYKÚRÓ TÚROSCSUSZÁS PILLANGÓKAT KÖPKÖDŐ TENGERIÜLDEÉKŰ KAGYLÓSEGGŰ BÜDÖS MOCSKOS KURVA ANYJÁT AZ ÓRARENDNEK

    VálaszTörlés
  4. ÉS A MAGYAR OKTATÁSNAK

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget