Gágágágágágá lilaliba

2013. szeptember 5., csütörtök

Nem értem ezeket a latex nadrágokat, nem pál be a lányok -már bocsánat- picsája benne? Mert kényelmesnek biztos nem kényelmes, rendben, hogy szééép látvány tud lenni, mert mégiscsak kiemel dolgokat, de én sem veszek fel biciklisnadrágot, hogy kiemeljem a golyóim szépségét. 

És hogy veszik le? Lefejtik magukról? Hogy mossák ki? Hogy tárolják?

A legszebb, amikor ducibb lányokon látok ilyet, és.. jaj.

Ma mellém ült a buszon egy nagyobb darab lány, nincs bajom a túlsúlyos egyénekkel, tényleg, én sem vagyok nádszál..királyfi, üljenek mellém, nem érdekel engemet, csak tartsák magukat, ha kanyarodik a busz. Van az a pont embernél, ami után már a felszállásával lelassítja a buszt, szegény lány ilyen volt, és amikor kanyarodtunk, bang, már láttam a végem, hogy egy élesebbnél teljesen beborít, és torkom szakadtából kezdek el üvölteni segítségért, de már késő, mert belefolyik a számba, és meghalok, aztán a maradványaim 10 év múlva találja meg, amikor fogja magát, és lefogy, de először orvoshoz megy, mert azt hiszi, annyi kilót leadott, hogy átütötte a csontja a bőrét, holott csak az én csontvázam kezd kijutni.

Nem lenne kellemes halál.

Szerintem legalábbis. 

2 megjegyzés

  1. Én a picsavillantós nadrágokon vagyok kiakadva... Sok sovány lány nem húz fel olyat, mert kövérnek hiszi magát, na a kövérek bezzeg megteszik. Az ember meg nem is tudja, hogy hova nézzen, mert a narancsbőrös hurkák betakarják a képernyőt. Be kellene tiltani a nyilvános pucérkodást. Ésnemvagyokkonzervatív.

    VálaszTörlés
  2. én szeretem a cicanadrágot - no nem latexből, mert az undorítóan néz ki szerintem.
    de utálom, amikor megyek valahová, s a kövér lányok meg ott villognak benne. fúj. nem értem, mit gondolnak?!

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget