Ezazmiaz

2013. november 16., szombat

Kaptam levelet a Kingstonról egy linkkel, mely szerint hétfőn jön meg a pendrájv Angliából, most épp Németországban pihen. Legalább az első nyereménnyel letudom az első külföldről kapott csomagot is.

Voltam fogorvos ismerősnél, játszottam boxer kutyával, aranyos kuyta, erőszakos, nem erőszakolt meg szerencsére.

Éjjel néztem harminc percig a viasat haton a halakat, amik úsztak. Mivel elég kis szar a tévénk, nem tudtam eldönteni, hogy igazi halak, vagy animáltak.

A fogorvoséknál mindig öntök magamnak vizet abból a... víztartályos izéből. Mert menő dolog.

Voltam fodrásznál, beszélgettünk az időjárásról.

A Kingston elírta a vezetéknevem Kekese-re.

Kekese.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget