Hókamóka

2013. december 22., vasárnap

Nem szeretem, amikor valaki mond valami "vicceset", majd hangosan felnevet saját magán.

Erre igenis elbasztam 33 percet. Sajnáltam, hogy nem került be az, amikor hülyegyerekek benzintüzet próbáltak vízzel oltani, de az az okos is megteszi, aki elkezdi fújni a már szépen lobogó melegséget.

Vagy a crossmotorosok bebukása a gödörbe :D:D hát azon én rohadtul besírtam valahol..... 20 perc után. Áh megvan, 26:30 után. Visszatérő többszörösen, azért is olyan vicces, ahogy be-bevágják, miként zuhannak le sorban :D imádom.

Viszont azt nem, amikor rövidebb videóba tekernék bele pár másodpercet, és ötször olyan lassan tölti be, mintha megnéztem volna rendesen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget