2013. december 21., szombat

Elpusztult az egyik guppi. Miért a wc-n húzzuk le őket? Azért, mert eleve úsznak? Miért nem ássuk el? Biztos van, aki elássa, de a túlnyomó többség lehúzza. Ezzel az erővel, ha elpusztul egy papagáj például, azt miért nem kötik lufira, és engedik el, vagy mennek egy magas hegyre, és dobják le onnan? Oké, hogy azért húzhatjuk, mert kicsi, de ha van valakinek... egere, vagy bármi más, ami eleve kicsi, és annak születnek kicsinyei, amik szerencsétlen mód elpusztulnak rögtön, vagyis nem az összes, ne fessünk túl sötét képet, mondjuk egy a tízből, nem tudom, mennyit szül egy rágcsáló, akkor azt miért nem húzzuk le?

És vajon van olyan elmebeteg, akinek van egy nagyobb hala, amit már kerti tóban kell tartani, ami elpusztul, és belebassza a budiba, ami fizikai képtelenség, hogy akár a lyukon átférjen? És húzza rá a húsz liter vizet, de semmi, jön a pumpával, és egyszerűen nem érti, hisz úgy hallotta, a halakat mindig lehúzzák, és már trancsírozza szét, najó, a lényeg, hogy nem festettem túl sötét képet.

Szegény halak. Mintha egy láda trágyába temetnénk a kedvenceinket.

Rávettem magam, hogy megnézzem a Misfits legutolsó részét. Hajh, nem volt nagykedvenc a sorozat, az eleje elég laposan indult, de csak-csak megkedveltem az egész atmoszférát, a sajátosságát, ezt az...akció-vígjáték-dráma-scifi katyvalékot a szuperképességekkel megáldott közmunkásokkal. Újranézős lesz, majd... valamikor elkezdem. Hiányozni fog.

Véletlen eltekertem a mélynyomót, megint hónapok múlva sikerül majd beállítanom úgy, hogy ne törjön ki az ablakom, ha valami filmben, vagy sorozatban kopognak, esetleg lőnek, de azért ne is legyen túl sokol rádió hangzása az egésznek.



Jameg kaptam egy ilyet. Nem tudom, miért nem a vezetéknevem van elöl.

Milyen ostoba szó már az, hogy elöl?

Elöl elöl elöl elöl elöl elöl elöl

2 megjegyzés

  1. én a misfits-t eleinte nagyon szerettem, de szerintem a negyedik évad rémes volt, az új karakterek iszonyatosan érdektelenek. az ötödikből még csak egy részt láttam, szerintem most a téli szünetben ledarálom, de ha nem ez lenne az utolsó évad, szerintem kaszálnám. egyedül rudy és a probation worker tartja (/tartotta) életben az egészet.

    VálaszTörlés
  2. Eleinte nekem is fura volt új arcokat látni, de pár rész után (köszönhetően annak is, hogy azért a sorozat megőrizte a kicsit beteg humorát) megszoktam őket, szóval csak bátran kezdj bele a darába :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget