Kiskarácsony

2013. december 25., szerda

!

Szóval ezúton is Mindenkinek booooldog karácsonyosdit.
Régen kaptam sms-eket, szerencsére miután a századikra sem válaszoltam, leszoktak a küldözgetésről, egy sima boldog karácsonyra válaszoltam volna, de az ilyen angyalok jönnek, és béke, meg betlehem, ez túl mű.
Szilveszterre kaptam """vicceseket""" is, mint a "Bu-bu-bu-buborék! Ja nem, BUÉK". Emlékszem, ezt csak elolvastam, és borzasztóan kifejezéstelen arccal zártam be az üzenetet és tettem le a telefont, mert nekem volt kellemetlen.
Kellett volna templomba mennem, ilyenkor kapnak a gyerekek szaloncukrot. Ha kérek, a pap tuti ad nekem is. Vagy max térdre ereszkedek, hogy alacsonynak tűnjek, azt... úgyis megszokhatta már (BADUMM-TSS)

2 megjegyzés

  1. Békességet, boldogságot, csengőszót és gyertyalángot!
    Ajándékot, szeretetet, s mindent, ami fontos neked!
    Ajtód elé fehér bársonyt: Békés, boldog, szép karácsonyt! ;)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget