Csincs

2014. január 10., péntek

Szeretnék egy csincsillát.

Amikor Hatvanban jártam, betértem egy állatkereskedésbe, ahol volt egy, borzasztóan magányosan, egyedül ült a ketrecében, és annnnnyira szomorúnak tűnt. Nem is tudom, láttam-e már azelőtt csincsillát, nem sűrűn megyek be állatkereskedésekbe, nem is tudom, tudtam-e arról egyáltalán, hogy ezeket lehet otthon tartani, mindenesetre baromi szomorú szeme van, és baromi aranyos, és baromi minden. Kell egy. Sztrapacska lenne a neve, mint az aranyhalnak, és úgy lehetne őket megkülönböztetni, hogy az egyik hal, a másik lát, háháháháh.

Komolyan kéne mennem a sóder klubba, pár fellépőt lenyomnék ilyenekkel is. 

3 megjegyzés

  1. a csincsilla jófej, jártam olyan helyen ahol simán szabadonengedve járkált. és nagyon puha a szőre. ismerek egy csajt aki tenyésztette őket, vagy még mindig, nem tudom, és az ő egyik csincsillája unalmában helyből hátraszaltókat csinált, csak úgy.

    VálaszTörlés
  2. Óóóó :D igen, ki is gondoltam, hogy ha szép nagyra megnő, és kettő lesz belőle, simán lehet kesztyűm télre, szóval nagyon multifunkc kis állatka.

    VálaszTörlés
  3. szeret tévét is nézni a csincsilla :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget